بازگشت به لیست سوالات
م.ب
عنوان :

چشم

متخصص چشم پزشکی
با عرض سلام از دیروز یکدفعه احساس کردم چیزی درون چشمم رفت اذیت میکند هر چه درون چشمم را نگاه کردم چیزی نبود و حتی با شستشو هم بهتر نشد و هنوز احساس میکنم زیر پلک بالایی چیزی هست و چشمم آبکی شده ممنون میشم پاسخ دهید

با عرض سلام و روز بخیر.
ممکن هست که جسم خارجی پشت پلک بالا باشد یا به سطح قرنیه چسبیده باشد و با چشم غیر مسلح دیده نشود.بنابراین اگر شست و شو انجام داده اید و هنوز احساس می کنید که در چشم شما هست بهتر هست که به چشم پزشک مراجعه کنید تا با دستگاه اسلیت لمپ چشم شما رو دقیق معاینه کنند.به این نکته هم توجه کنید که در صورت باقی ماندن جسم خارجی در چشم امکان عفونت وجود دارد و همچنین هرگز از قطره هایی نظیر تتراکائین که به عنوان بی حس کننده در داروخانه ها به فروش می رسد استفاده نفرمایید.
با تشکر

واقعا ممنون به چشم پزشک مراجعه کردم و جسم خارجی را خارج کردن و قطره تجویز کرد ولی حالا کمی احساس تاری دید دارم انگار تازه قطره چکانده باشم ، مشکلی که ندارد؟

خواهش می کنم.
این حالت طبیعی هست و مشکلی ندارد.قطره تجویزی توسط پزشک را استفاده کنید و در صورت ادامه این تاری دید و بدتر شدن آن تا 2 3 روز دیگر مجدد به پزشک مراجعه کنید.

البته دکتر گفت یکم خراشیدگی هم دارد و قطره دادند ممنون میشم پاسخ دهید

بله دلیلش همان خداشیدگی سطحی قرنیه هست.

ممنون بابت وقتی که گذاشتید

خواهش می کنم ان شاالله که به زودی خوب می شوید.




سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟