بازگشت به لیست سوالات
ح.س
عنوان :

مشکل در مصرف داروی ادراری

فوق تخصص نفرولوژی کودکان
باسلام وعرض ادب واحترام خدمت خانم دکتر خسته نباشید احتراما :یه دختر بچه حدودا 12 ساله دارم که از یه سری مشکلات داخلی ونداشتن تعادل ادراری وشب ادراری وعفونت کلیه و..رنج میبره وواسه درمانش در اصفهان به یک دکتر فوق تخصص کلیه مراجعه کردیم که به سری داروهایی دادن برای مدت حدود یک ماه که دخترم مصرف کرد والحمدلل..بهترهم شد اما چون ساکن اصفهان نبودیم بعد از یک ماه مراجعه کردیم که ایشون سه مدل قرص تجویز کردن به نام :باکلوفن وتاسیکر وکوتریموکسازول وگفتن سه ماه اینا رو دایم مصرف کنه وبیاریدش بازبینی بشه و...اما حدود یک هفته هست به شهر خودمون مراجعه کردیم وداروهاشم شروع کرده حدود سه چهر روز مصرف کرد ولی دایم ازروز سوم چهارم به بعد خون دماغ میشه هرروز که بدجور نگرانمون کرده میخاستم ازتون خاهش کنم با توجه به دسترس نبودن دکترش ایا اینا از عوارض داروهاست وباید چکار کنه قطع کنه یاادامه بده ؟ممکنه مشکل دیگه ای هم باشه یا قطعا از عوارض اینها هست ؟ازتون خاهشمندم اگر ممکنه بزرگواری کنید هرچه زودتر پاسخ عنایت بفرمایید خیلی نگرانش هستند به خصوص مادرش ناراحته زیاد ...اننشالل...خداوند به شما وخانواده محترمتون سلامتی بده باتشکر

سلام احتمال اینکه از دارو ها باشه بسیار کمه.

لطفا مدارکش رو از طریق ادرس زیر برام بفرستید
Drpournasiri.com/telemedicine