بازگشت به لیست سوالات
z.f
عنوان :

اگزما و الرژی

فوق تخصص گوارش کودکان
عرض ادب
خانوم دکتر من پسرم رفلاکس داره الان 5 ماهشه به فرنی و لعاب برنج شروع کردم
الرژی داره صورتش خشک شده مثل خشکه یه تیکه گرد کوچیک قبلا بهش اوریاژ دادین الان داره کرم کیو وی استفاده میکنه مجدد شروع کنم کرم اریاژ؟
و یک سوال دیگه من پسرم الرژی داره ماکارانی 50 درصد پروتئین داره این پروتئن از سویاست میتونم ماکارانی بخورم؟
ممنونم

با سلام ماکارانی منعی ندارد ولی سویا به عنوان افزودنی و یا گوشت استفاده نشه . کرم اریاژ میتونید استفاده کنید . کرم اگزاسین eczacine هم میتونید برای اگزما استفاده کنید

ممنون از محبت شما من به خاطر الرژی گوشت چرخ کرده گوسفندی استفاده میکنم
ممنون از محبت شما من به خاطر الرژی گوشت چرخ کرده گوسفندی استفاده میکنم



سوالات مشابه


درد در ناحیه شکم

ضمن عرض ادب و خسته نباشید. من پسری 24 ساله حدودا 4 روزه درد در ناحیه شکمم دارم.عرضم به حضورتون 2 3 روز اول ریفلاکس داشتم که هی جیومد اسید معدم بالا هی میرف پایین اما الان ریفلاکس ندارم،نفخ هم دارم.حدودا یک و نیم روز هم هست با عرض معذرت دستشویی هم نرفتم.دردم در نواحی هست که براتون عکسشو میفرستم.اشتهام هم کم نشده غدا میخورم ولی خب با ترس.4 ماهی هم هست که فست فود و نوشابه نخوردم یعنی خوردم در حد یک یا 2 بار.ممنون میشم راهنماییم کنیم.در ضمن موقع خواب درد ندارم طوری نیست که با درد از خواب پا شم.میزان دردم هم از 1 تا 5 میتونم بگم 2/5 هست.تا الان هم مشکل گوارشی نداشتم خدارو شکر.با تشکر

رفلاکس و تنگی نفس

سلام خانم دکتر من بیمار شما میلاد امیری هستم دارو های قبلی و تمدید کنم؟ و این که با توجه به این شرایط چه موقع اندسکوپی و سونوگرافی که گفین انجام بدم؟

شک به بلع باتری کوچیک

سلام خانم دکتر پسر بچه ای حدود 4 ساله دارم که حدود 3 روز پیش که داشت با ساعت مچی من بازی می کرد بعد دیدم باتری نیست البته شک دارم ساعت باتری داشت یا نه به نظر شما علائم بلع باتری چی هستش و چند روز بعد حادثه ظاهر میشه؟چون به خاطر کرونا می ترسم ببرم بیمارستان برای عکسفقط خواهش میکنم علائم را بفرماید و اینکه چ مدت بعد از حادثه ظاهر میشه؟

کم کاری تیروئید

سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من پسرم پرسام پورحسن 3.5 سالشه تیروئیدش تحت نظر شماست کم کاره، یعد از چندین دوره خوردن قرص(Euthyrox 50micro gram) و قطع کردن دارو جواب داد شاخصش به حد نرمال رسید،شما گفتید قطع کنیم یکماه،بعد 10 اسفند آزامایش بدیم شاید دیگه درمان نخواد شایدم بخواد ولی به دلیل کرونا ما هنوز به آزمایشگاه نبردیمش،دوباره قرص تیروییدو شروع کنه؟شما چی صلاح میدونید؟ تشکر از لطف و محیتتون.

جواب آزمایش

پسرم چهار ماه و هفت روز هستش، مراجعه کردیم بابت اندازه دور سر که در بهداشت گفتن بهتر است پیگیری کنید سایزشو 43 گفتن که بعد از مراجعه به شما فرمودید از سایز بهداشت یک سانت کمتر است یعنی 42 و جای نگرانی نیست یک ازمایش نوشتید و فرمودید جواب ازمایش رو بهتون اعلام کنیم.