بازگشت به لیست سوالات
z.f
عنوان :

رفلاکس

فوق تخصص گوارش کودکان
عرض ادب شب خوش خانوم دکتر من پسرم رفلاکس الرژی داره خربزه خوردم حساسیت زا میتونه باشه؟چون یکبار شیر برگردوند ممنونم از محبت شما

سلام
خربزه معمولا مشکل نداره
یکبار استفراغ عیب نداره
پرخوری داره
شما هم حساس شدی

ممنونم از محبت شما



سوالات مشابه


علت چسبناک بودن مدفوع چیست؟

سلام و احترام من یک مرد 34 سالمه استرسی هستم و قرص آسنترا 50 مصرف می کنم. تقریبا یکسالی هست که خیلی نفخ می کنم و بادهای شکمی بدبو از من خارج می شود و مدفوعم اکثر اوقات شل و چسبناک است. آزمایشات مربوط به سلیاک رو هم دادم از جمله خون و آندوسکوپی دئودنوم که منفی است. مدفوعم از تقریبا یکسال و نیم پیش شروع کرد به چسبناک شدن که الان بیشتر شده است. گاهی اوقات هم غذای هضم نشده در مدفوعم میبینم. احساس میکنم غذا جذب بدنم نمیشه با این حال دکترها میگن در شما، ما آثار سوء جذب نمی بینیم. دکتر زیاد رفتم و دو سه بار آزمایش دادم(سلیاک) ولی همه منفی است. لازم به ذکر است که همه متخصصین تشخیص ibs داده اند و یکی از دکترها تشخیص ibs از نوع NCGS داده است.آیا ممکنه که IBS باعث چسبندگی مدفوع و بادهای بدبوی شکمی شود؟ آیا با آزمایش خون،آزمایش الاستاز مدفوع و نمونه برداری از دئودنوم قطعا میشه گفت سلیاک ندارم یا اینکه کل روده باید آندوسکوپی بشه؟اگه میشه راهنمایی فرمایید

مشکل معده

سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من چند وقته معدم بهم ریخته و دارم روزانه قبل خواب یک عدد فاموتیدین مصرف میکنم ولی احساس درد در پهلو سمت چپم دارم که در طول روز چند دفه درد میگره و دوباره آزاد میشه.چکار کنم به نظرتون؟

معده درد و تهوع نوجوان

با سلام و احترام دختر نوجوانی داریم (چهارده ساله) که بالغ بر دو هفته است معده درد دارد و در طول روز چندین مرتبه بالا می آورد. طی دو بار مراجعه به درمانگاه سرم و آمپول تهوع تزریق شده که تا دو روز اثر مثبت دارد و مجددا علائم برمیگردد. دکتر عمومی راینیتدین و قرص دمیترون تجویز کرده که راینیتدین بعلت شبهات اخیر مصرف نمیشود اما دمیترون روزی دو تا میخورد ولی همچنان درد معده داشته و حتی آب خالی را هم بالا می آورد. اشتهایش بسیار کم شده و قابل ذکر است بسیار استرسی میباشد و بواسطه امتحانات آنلاین مدرسه تحت فشار هم هست. ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید در این شرایط خاص که مطب متخصصین هم تعطیل است و ترس از مراجعه به بیمارستان داریم چیکار میتوان کرد. (ما در مشهد هستیم آقای دکتر)

ظاهر شدن جوش های ریز روی بدن کودک

سلام خانم دکتر مهیار دو ساله هست و بیمار آلرژی خودتون بود خداروشکر الان از نظر آلرژی خوبه و دارویی مصرف نمیکنه و کما بیش رژیم هم نداره.اما یک هفته ای هست که جوش های ریزی روی نواحی از بدنش که در عکس ها هست ظاهر شده و هیچ علائم دیگری نداره و جوش ها در حال بیشتر شدن هست،علت چی میتونه باشه و برای درمان چه کار کنیم ؟

شیردهی

سلام شب خوش خانوم دکتر دفعه پیش متوکلوپرامید خوردم الانم میشه؟یا رازیانه یکم میشه خورد؟