بازگشت به لیست سوالات
س.ن
عنوان :

زدن واکسن انفولانزا

فوق تخصص نفرولوژی کودکان
سلام و عرض خسته نباشید خانم دکتر زدن واکسن انفولانزا یه سوال و مشکل شده برام همه میگن بزنید ولی هی اس ام هایی تو تلگرام میاد که صرر داره ... میخواستم ببینم نطر شما چیه زدن واکسن به نوزاد 7 ماهه و 2سال و نیم دارم؟؟؟؟
باتشکر
⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔⛔

@arosholandipopiya

من فریبا هستم مادر امیر بابک هشت ساله
دلیل این که مشخصات میگم بخاطر این که میخوام تجربه تلخی که داشتم رو در اختیار همه ی مردم کشورم بذارم، .....
پسر من روز بیستم مرداد امسال مبتلا به سندرمی شد بنام "میلرفیشر"، یک بچه کاملا سالم که کلاس کاراته میرفت ، درس میخوند و بازی میکرد و از در و دیوار بالا میرفت... ولی به یکباره در ظرف شش ساعت تمام حرکات و توان ماهیچه ها وعلاوه بر ان قدرت بلع و دفع را از دست داد. ..!!
جلوی چشمان ما ، مثل یک شمع پر نور و زیبا میدرخشید که یکباره کم نور و ضعیف شد...
پسر من 36روز در ای سی یو بیمارستان بعثت همدان بستری شد.
روزگار خیلی بدی بود حتی گاهی تنفسش نیز دچار مشکل میشد ولی خداوند بما لطف کرد و بابک تنفس مصنوعی نشد...
یعنی قدرت تنفس و طپش قلب کوچولوش رو از دست نداد...
بابک 20روز چشمانش بسته بود و52 روز منع اب وغذا بود چون احتمال خفگی داشت.. فقط سرم درنهایت با امپول مخصوص از طریق مری غذای مخصوص دریافت میکرد... و بعداز 36روز ، پزشکان از تشخیص بیماری اش اعلام ناتوانی کردند . حتی نتونستند بفهمند این بیماری چرا بوجود اومده لاجرم از بیمارستان مرخص شد... الان خانه است
دیدش برگشته، کم کم بلع وسرفه وعطسش برگشت ولی مدام فیزیو تراپی میشه . حرکات در دستانش برگشته ولی انگشتانش هنوز نه وفعلا قادر به راه رفتن نیست.. امیدمان به خداست تا خواهرش دیماه به دنیا میاد بابک هم سرپا بشه....
ولی مامانهای گل برای خودم مهم بود بدونم چرا این بلا سر عزیز من امده خیلی تحقیق کردیم ،انواع ازمایشات حتی تا المان هم رفت. این بیماری در نتیجه عفونت ویروسی یا انفولانزا یا سرما خوردگی ایجاد میشود در حالیکه بابک در تابستان هیچ کدام از اینها را نداشت.
در نهایت یکی از اشنایان که خانم دکتری بودند با تجربه و متعهد و نوه اش دوسال پیش به این بیماری مبتلا شده بودند به دیدار ما امد وایشان عنوان کردند علت را در یکی ازکلینیکهای امریکا بعد از سه ماه تحقیق روی نوه ی ایشان مشخص کردند .. باور کردنش سخته ولی علت واکسن انفولانزا بود...
بله....تعجب و حیرت شما رو درک میکنم.... چند ماه قبل بابک به توصیه دکترها و بر اثر تبلیغات بیهوده و بدون اصل و اساس جراید و صدا و سیما ، واکسن انفولانزا زد ولی افسوس.. .
انسان بعد از زدن این واکسن ، دچار تجمع عفونت ویروسی میشه که برای بدن نوعی "خودایمنی" ایجاد میکند که این بدترین حالت رو برای بدن شخص ایجاد میکنه... زیرا واکسن انفولانزا تب نداره این ویروس میره وروی رشته های عصبی مینشینه بعد از مدتی گلبولهای سفید انرا شناسایی میکنند و به آن حمله میکنن ، حمله که میکنند باعث پاره شدن غلاف میلین اعصاب میشود..
در امریکا گفته بودند که ما در این مملکت به این وسعت تنها واکسن انفولانزا را به 1)پیرمردان و پیرزنهای بالای شصت سال که توان عفونت ندارن2)بیماران سرطانی3)بیماران هپاتیت وایدزی و درنهایت بیمارانی که درمانی ندارند تجویز میکنیم! حتی ما عقیده داریم که کودک 2 روزه که متولد میشود تحمل انفولانزا را دارد !چرا شما در ایران آن را براحتی تهیه واستفاده میکنید؟
خواهش میکنم حرف من رو گوش کنید....شما رو به قرآن فریب تبلیغات رو نخورید...سه روز تب یا یک هفته انفولانزا بچه را کاملا وبه صورت طبیعی ایمن میکند ولی واکسن کاملا به بدن املای غلط میدهد.
به گفته کلینیک امریکایی واکسن شما را در برابر یک نوع سرما خوردگی ایمن میکند ودربرابر99نوع دیگر که تا کنون شناسایی شده ، خود ایمن میشوید که بسیار خطر ناک هست..
از واکسن آنفولانزا استفاده نکنید
ز این مدل اس ام ها خیلی برام میاد براهمین پارسال نزدم ولی امسال دوتا کودک دارم که هی این مریض میشه اون یکی هم میشه خیلی طولانی مدت بیمارن به خاطر راحتی خودم بیشتر میگم پارسال اسهال شدید شد پسرم که زایمان زودرس شدم همش سرماهم میخورد... لطفا بگین ببینم واقعا ضرر داره؟؟؟ یا نه ممنونم ازتون

سلام .برای بچه 7 ماهه بجز در بچه هایی با شرایط خاص پزشکی ، لزومی نداره بزنین .در مورد این متن هم باید بگم که هنوز معلوم نشده که این بیماری با واکسن انقولانزا ارتباط داره یا نه چون شیوعش یک در میلیون تزریق واکسن اتفاق افتاده که شاید همزمانی اتفاقی بوده باشه.




سوالات مشابه


تنگی کلیه

برای تنگی کلیه دارو چه دارویی باید مصرف شود.چه راههای پیشگیرانه وجود دارد.پسر بچه 5 ساله.یکسال متوجه این موضوع شد ه ایم.

برامدگی

سلام اقای دکنر من یه پسر چهار ماهه دارم ده روز پیش بر روی نوک التش یه برامدگی ایجاد شد(تصویر 1).قرمزی نداره و ادرارش هم مشکلی نداره به مدت یه هفته پماد هیدروکورتیزون و جنتامایسین دو بار در روز استفاده کردم. برامدگی خوب نشده. بادش کمتر شده ولی پخش تر شده. هفته پیش فقط سمت راست بود الان سمت چپ هم هست(تصویر شماره 2،عکس امروز) بدلیل کرونا و اینکه نمیتونه ماسک بزنه میترسیم بیاریم مطب نظر شما چیست؟ از چیه و چجور رفع میشه؟

ادار و مدفوع

از بعداز ظهر از ادار من لخته خون و خون میاید وسوزش هم اخر ادار داره 45 ساله فکر میکنم که دو هفتهای است دستشویی بزرگ نکردم میشه راهنمایی کنید کجا بیام امروز تب هم کردم ولی الان کمی بهترم ممنون امیری از پیروزی

جواب آزمایش

سلام آقای دکتر، وقتتون بخیر، همسر من 98/07/24 توسط شما جراحی واریکوسل شد که آزمایشات قبل از عمل و خلاصه پرونده پیوست شد. الآن بعد از گذشت حدود 9 ماه از عمل بخاطر عدم موفقیت در بارداری خانمتون براش آزمایش نوشت و موفق نشدم ازشون نوبت بگیرم که جوابو ببرم پیششون. لطف کنید جواب آزمایش رو بررسی کنید و اگر نیازه حضوری نوبت بگیریم خدمت شما برسیم یا حضوری پیش خانمتون برم؟ عکسارو به ترتیب فرستادم ولی اگه موقع بارگذاری ترتیبش بهم خورد تاریخ آزمایشات توی عکس ها مشخصه

ختنه نوزاد

افضلی هستم به خاطر عفونت ادراری در دوران بارداری در کلینیک دکتر نصر توسط شما ویزیت و درمان شدم الان نوزادم 40 روزه هست و هنوز ختنه نشده می خواستم بدونم شما ختنه هم انجام می دید یا نه و با توجه به شرایط موجود بهترین زمان ختنه کی خواهد بود؟