بازگشت به لیست سوالات
p.a
عنوان :

برفک دهان و زبان

فوق تخصص نفرولوژی کودکان
با سلام و خسته نباشید.دختر 5 ماهه ای دارم که چند روز هست زبان و دهانش برفک زده.و در حال افزایش هست.دکتر بردم بهش شربت نیستات داد.استفاده کردم موثر نبود،بار دیگه بردم بهش سه عدد کپسول داد که داخل 3سی سی اب حل کنم و صبح و شب یک سی سی درون دهانش بریزم اما فایده نداشت.اگر ممکنه منو راهنمایی کنید ممنون میشم.
از وقتی دهانش برفک زده صداش هم بشدت گرفته.قطره سیتریزین هم هر 12 ساعت 1/5سی سی میدم.انتهای حلق و حنجره اش هم سفید شده و برفک زده.

سلام .بهتره از,نظر ایمنی بررسی بشه.




سوالات مشابه


میزان نرمال کراتین و اوره نوزاد

سلام خانم دکتر نوزاد 34 هفته به دنیا اومده مرخص شده از بیمارستان امروز 15 روزش تمامه و ازمایش کراتین 9. و اروه 0.9 و زردی 6.1 می باشد ایا نرمال می باشد وضعیت کلیه ها ؟

وضعیت پروستات بر اساس اطلاعات آزمایشگاهی

راهنمایی که به چه کسی و کجا مراجعه کنم و وضعیت فعلی من چگونه است.

سیگار و سنگ کلیه

باسلام چند وقتی است که دچار سنگ کلیه شده ام و سنگ را دفع کردم دکتر برایم دیورزید50 تجویز کرده و در حال مصرف دارو هستم اما سیگار هم مصرف می نمایم میخواستم بدانم مصرف سیگار ولو اندک(دو نخ در روز) باعث تشدید بیماری سنگ کلیه میشود یا خیر؟بیماری خاص دیگری که تحت درمان قرار گرفته باشم ندارم تشکر

پروستات

سلام. پدر من 67 ساله هست به دکتر مراجعه کردتست پروستات دادند نتیجه رو خدمتتون ارسال میکنم لطفا راهنمایی فرمایید با تشکر

برداشتن خالهای صورت

سلام وقتتون بخیر.با توجه به اینکه سه سال پیش پیوند کردم میخواستم ببینم برای برداشتن خالهای صورتم با لیزروکوتر مشکلی برام پیش نمیاد؟