بازگشت به لیست سوالات
ن.ه
عنوان :

سرماخوردگی

متخصص بیماری های کودکان
سلام . دخترم 11ماه داره از دیروز آبریز بینی داره بهش شربت سرماخوردگی دادم اما دوست نداره . بینیش کیپه و نمیذاره تمیز کنم احساس میکنم داخل بینیش زخم شده باشه اسپری بینی داده بودید ولی اثری متوجه نشدم و بخاطر گرفتگی بینی راحت نمیخوابه .
سرفه خشک و عطسه هم میکنه
مدفوعش سفته ،شیرخشک نان آل110 میخوره میتونه از اون باشه ؟ نیازی هست شیرخشک عوض بشه یا نه

سلام اگر آب کافی و فیبر کافی به کودک ندهید یا بیش از حد کودک را بپوشانید دجار کم آبی بدن و یبوست میشود
برای سرفه و عطسه شربت سرماخوردگی کودکان زیر یکسال ممنوع است
زادیتن روزی,دوبار 2 سی سی
اسپری بینی نازونکس روزی دوبار یک پاف
شربت پدی کاف روزی دوبار 3 سی سی

اشکال ندارد
بخور گرم و مدیریت آلرژی برای خشکی بینی کمک کننده است




سوالات مشابه


کوتاه قدی و کم وزنی

سلام خسته نباشید دخترم 3سال و 9 ماهه است با قد 94 و وزن 12/600...میخواستم خواهش کنم بفرمائید چه آزمایشاتی کلی و تکمیلی برای بررسی علت کوتاه قدی و کم وزن لازم... در مدت دو سال اخیر به علت کوتاه قدی به دفعات توسط پزشکان زینک تجویز شده و مصرف کرده ولی تاثیری نداشته...باتشکر

آزیترومایسین

سلام دکتر دیروز گفتید به دخترم ازیترومایسین بدم من 100 پیدا کروم هرچی گشتم 300 نبود حالا ازیترومایسین 100 چقدر بهش بدم؟

بد خوابیدن کودک

سلام جناب دکتر مقدادی دختر 21 ماهه دارم که بیمار شماست تقریبا از نوزادی مشکل خواب داشتم باهاش و هموز هم درگیرم خیلی اذیت میکنه و همیشه سر خوابیدن ظهر و شب ما با هم درگیر هستیم و اصلا دوست نداره بخوابه و مشکل اینجاست که اگر ظهر نخوابه تا شب بداخلاقی و گریه میکنه شب هم اگر دیر بخوابه صبح 10 یا 11 بیدار میشه و تا شب کم خوابی داره و غذا درست نمیخوره واقعا درگیر شدم باهاش مدام میچرخه وقتی که توی تخت یا روی پا یا توی بغل میگیرمش اصلا آرامش نداره مدام تکون میخوره تا خوابش ببره تا وقتی هم بیداره مدام از من میخواد که بلندش کنم و نخوابه خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید و اینکه از یکسالگی برای چک آپ نیاوردمش لازمه خدمتتون برسم؟

بی اشتهایی و یبوست و بدخوابی بعد از اسهال

با عرض سلام, بچه م حدود 17 ماهشه. بعد از واکسن 4 ماهگی اسهال شد و چون شیر مادر میخورد دکتر برای خودم رژیم شیردهی تجویز کردن, با وجود رژیم مدفوع شل و دفع زیاد هنوز باقی بود, از شش ماهگی بخاطر وزنگیری کم شیر خشک ال کر رو بعنوان کمکی بهش دادم و باز هم بعضی وقتها اسهال میشد, از ده ماهگی بخاطر ممنوعیت دارویی که خودم باید مصرف میکردم شیر مادر رو قطع کردم و کلن شیر خشک دادم و اسهالش کاملن برطرف شد, بعد از یکسالگی رژیم غذایش عوض شد و مشکلی نداشت و گوشت گاو و لبنیات شامل پنیر و ماست مصرف میشد, بعد از 15 ماهگی شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور تجویز شد و با مصرفش یبوست داشت و الان فقط ال کر مصرف میکند, در این مدت وضعیتش خوب بود و اشتهاشم متوسط بود. دو هفته پیش با مصرف یک قاشق فرنی که با شیر گاو تهیه شده بود تب کرد بمدت یکروز و بعدش دل پیچه و اسهال داشت و اسهالش بعد سه روز خوب شد و الان بی اشتهایی و یبوست و بد خوابی شبانه داره و حس میکنم اسید معده داره, در ضمن از 3 تا 8 ماهگی رانیتیدین هم مصرف میکرد. دلیل این حالتهاش چیه ؟ بنظر شما شیر خشک ال کر مخصوص کودکان زیر یکسال ضعیف نیست و چه شیری رو میشه بهش داد ؟

تغذیه نوزاد رفلاکسی

آقای دکتر سلام خسته نباشید.من دخترم سه ماه و 13 روزشه رفلاکس شدید داره به تشخیص شما.فرمودید زودتر غذا خور بشه.میخواستم ببینم دقیقا از کی شروع کنم به غذا دادن و چی باید بهش بدم و چه مقدار؟ضمنا براش شیر خشک ایزومیل تجویز کردید که اصلا شیشه رو نمیتونه میک بزنه و گاز میگیره و با قاشق هم بهش میدم نمیخوره تف میکنه بیرون.