بازگشت به لیست سوالات
م.س
عنوان :

همانژیوم کبدی

متخصص جراحی عمومی و فلوشیپ جراحی ها ...
سلام اقای دکتر.توی کبد من همانژیوم بزرگ به اندازه ی ده در ده سانتی متر وجود داره و علامت دار هم هستش.شما جراحی همانژیوم انجام میدین؟جراحیش چه عوارضی داره؟خطرناکه؟

سلام. همانژیوم یه توده خوش خیم کبدی است و معمولا مشکلی ایجاد نمیکنه و نیاز به درمان خاصی هم نداره
اول باید مطمئن شد که علایم شما در زمینه همانژیوم هست و علت دیگری نداره، در این صورت نیاز به جراحی خواهد داشت ولی این رو هم در نظر داشته باشید که جراحی یه روش تهاجمی است و نیاز به بیهوشی عمومی داره




سوالات مشابه


مشکل بلع غذا

همسرم بیشتر از شش سال هست، مشکل بلع غذا دارند و تقریبا روزی یکبار احساس گرفتگی مری و بلع رو دارند. در دوسال قبل دوبار اندو دادند مشکلی نبود. در ماه گذشته عکس رادیولوژی با باریوم دادند و در عکس مشخص شد لوله مری متسع شده و بخش تحتانی که به معده میسرسه تنگ و به شکل نوک منقاری شده و آشالازی تشخیص دادند. خواستم ببینم برای این بیماری احتمالا عمل در نظر بگیرند ولی فوق تخصص گوارش که کاملا تشخیص بدند و تشخیص دقیق رو انجام بدند نبردیم، ممنون میشم معرفی بفرمایید و اگر آشالازی بود و عمل لازم شد این عمل چطور انجام میشه و آیا حضرتعالی قبلا این عمل رو انجام دادید، گویا این بیماری کمتر پیش میاد.

ژنیکوماستی

سلام آقای دکتر من نوک سینه چپ و راستم چربی غده ای داره که سفت هست میخوام برشون دارم فقط میخوام بدونم هزینه جراحی در بیمارستان چقدر میشه بیمه هم نیستم

درد در دور ناف

سلام مادر من کنسر معده داشتن که مرداد ماه سال گذشته در بیمارستان آتیه شما همزمان جراحی معده و کلیه چپ و کیسه صفرا انجام دادین طی این مدت ایشون فقط قرص نکسیوم مصرف کردن و حال تهوع و اینکه غذا گیر میکنه داشتن ولی نسبت به ماههای اول خیلی کم شده و اسفند ماه چکاب کاملی انجام دادن که خداروشکر مشکلی نداشتن ولی چند وقت قبلش زونا گرفته بودن و از دیروز ساعت 5 دور نافشون بشدت درد میکنه دکتر گوارش ایشون گفتن باید آندوسکوپی انجام بدن و من نمیدونم این درد از چیه آقای دکتر ممکنه بعد از اینهمه مدت قسمتای جراحی شده زخم شده باشه اصلا چرا باید آندوسکوپی بشن؟؟

فیشر

به دکتر مراجعه کردم و گفتن مقعدم دچار فیشر شده و بهم یه پماد ژل مانند دادن و یه ملین که مصرف کنم. کلیه ناحیه باسن و مقعدم درد میکنه مثل کوفتگی و وقتی دراز میکشم و میشینم بیشتر میشه ولی وقتی راه میرم درد نمیکنه و باشن و پاهام سوزن سوزن میشه، آیا دلیلش همین فیشر هست؟؟

جراحی لاغری معده

کریمی هستم 36 سالم 93 کیلو هستم با توجه به اینکه می خوام باردار بشم می خواستم وزنم رو بیارم پایین به خاطر اینکه سوخت و ساز بدنم پایین هست نمی تونم وزن کم کنم می خواستم اگه امکان داره جراحی معده انجام بدم ولی چه نوعش برای من مناسب هست رو نمی دونم می خواستم مشاوره بگیرم از شما که چه روشی برای من مناسب تر هست از بین جراحی ها.