بازگشت به لیست سوالات
ا.ا
عنوان :

اصللح عیب انکساری

متخصص چشم پزشکی و فلوشیپ گلوکوم
با سلام و وقت بخیر
من 24 ساله هستم، بیشتر از یکسال هست که نمره چشمم ثابت شده و سابقه بیماری خاصی ندارم.
دانشجوی پزشکی هستم و ساعت مطالعه و کارم زیاد هست

میخواستم عمل لیزیک چشم انجام بدم.
بعد از تصویربرداری و معاینه
پزشک عملprkرو پیشنهاد کردن.

سوالم این هست که برای من تکنیک لیزیک بهتر هست یا prk؟
و اینکه شرایطِ بعد از عملِ این دو تکنیک تفاوت زیادی دارن؟میتونم بدون مشکل مطالعه کنم؟
نمره چشمم :
چشم راست 4-و 1
چشم چپ 3.25- و 0.25

سلام انتخاب نوع عمل به شماره چشم ربط دارد.در روزهای اول بعد از جراحی ممکن دید نزدیک کمی مختل شود ولی بهبود پیدا میکند. توصیه می کنم با توجه به رشته ای که مطالعه میکنید با پزشک خودتون در مورد همه جوانب جراحی صحبت کنید.

ممنون
فقط ،با توجه به شماره چشمم شما
درمورد تکنیک عمل نظری ندارین؟
🙏



سوالات مشابه


توده ایی روی پلک چشم

با سلام و احترام روز جمعه هفته پیش پلک چشم راستم عفونت کرده بود و به اصطلاح گل مژه زد و درد می کردچند روز بعد یعنی سه شنبه یکی دو ساعت بعد از اینکه پماد تتراسایکلین به چشمم زدم ، روی پلکم یک توده ایجاد شد. با توجه به تجویز پزشک عمومی قطره کلرافینکل می زنم ولی بهبودی حاصل نشده. البته درد ندارم . حال عکسها را برای شما می فرستم. ممنون می شوم کمکم کنید. با توجه به شرایط کرونا جرات رفتن به مطب یا درمانگاه را هم ندارم. عکس اول که چشم باز هست برای شروع است و عکس دوم در حال حاضر از پاسخگویی شما بسیار متشکرم

چشم درد

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما آقای دکتر ، بنده از حدود یک هفته قبل بعد از چند روز که مطالعه داشتم ، ابتدا احساس درد در نواحی ابرو (سینوس) پیدا کردم ، در همان روز بد از چند ساعت هنگام کار با کامپیوتر احساس تیر کشیدن در دو چشم را حس کردم و از روز بعد علاوه بر گاهی اوقات تیر کشیدن چشم در هنگام روشنایی و نور (البته لحظه ای ) ؛ احساس درد در بالای چشم پشت پلک را چند روز داشتم و مسکن مصرف کردم و قطره اشک مصنوعی آرتلاک استفاده کردم ، الان که چند روز گذشته درد پشت پلک کمتر شده ولی گاهی اوقات احساس تیر کشیدن چشم و احساس فشار و درد در همان نواحی ابرو (سینوس ها) را دارم . ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید چه دارویی استفاده کنم تا بهتر شوم. سپاسگزار

دیدن سایه اجسام

سلام آقای دکتر بنده 19سال سن دارم بعضی وقتا که به تلویزیون یا اجسام با فاصله یک متری به دور نگاه میکنم اجسام یا تصویر را با سایه می بینم یعنی وقتی به جسمی با فاصله نگاه میکنم علاوه خود جسم سایه چشم کمی بالا تر از خودش می بینم علت چیه ؟ برای درمان چیکار کنم؟ ممکنه مال قند باشه چون اضافه وزن دارم و بی تحرک هستم؟

قرمزی چشم چپ کودک 10 ماهه

با عرض سلام و وقت به خیر، چشم چپ کودک 10 ماهه سه روزه که قرمز شده، آبریزش و قی هم ندارد.

درد و تاری دید چشم چپ

سلام . آقای دکتر حدود 4 روز پیش روغن ( روغنی که برای خشکی پوست استعمال میکنم) داخل چشم چپم رفت و از اون روز چشمم قرمز شده و درد و تاری دید پیدا کرده. 3 روز میشه که قطره نفازولین ریختم و کمی بهتر شدم. ولی هنوز قرمزی و درد و کمی تاری دید دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار باید بکنم .