بازگشت به لیست سوالات
ت.ع
عنوان :

رفتن ناگهانی هوشیاری کودک

متخصص بیماری های کودکان
سلام و وقت بخیر
با کودکی 45 روزه در تعامل نزدیک هستم. تا الان دوبار یک بار روز هفتم یا هشتم یک بار امروز متوجه بی حس شدن ناگهانی بدنش و عدم آگاهی اش شدم. گاهی هم حرکت چشم به بالا و به شکلی که تنها سفیدی چشم مشخص هست و یک بار هم لرزش دهانش شدم. مادرش هم متوجه حرکت چشم و یک بار حرکت ناگهانی پا شده است. اما خیلی سریع به حالت طبیعی برمیگرده. ممکن است راهنمایی کنید برای این مشکل. آیا نیاز به اقدام جدی و نگرانی هست؟ سپاس.

بهتر است یک فوق تخصص مغز و اعصاب کودکان معاینه و بررسی شود ضمنأ آزمایش های لازم هم انجام شود

🙏


سوالات مشابه


ریتم خواب شبانه

سلام آقای دکتر بچه من پسر یکساله هست که شیرخشک میخوره در طول شب که میخوابه، تا صبح میانگین هر یکساعت و نیم بیدار میشه و شیر میخوره و خواب تنظیمی نداره به پزشک مراجعه کردیم، قرص ملاتونین 3میل را تجویز کرد که هرشب یک سوم از قرص را بهش بدیم راستش دارو را نخریدم و بهش ندادیم ولی خوابش منظم نیست، آیا این قرص عوارضی برای بچه نداره، و الان بهش بدم بخوره اشکالی نداره؟

آلرژی به پروتیین گاوی

با سلام و احترام نوزاد من الان ،50 روزه هست و از شیر خشک استفاده میکنه قبلا شیر خشک نان 1 می خورد اما پوست صورتش جوش های ریز زد و همچنین روی پاهاش لکه های قرمز آمد با مراجعه به پزشک احتمال حساسیت شیر داده شد و طبق نظر ایشون شیر خشک تغییر کرد و پزشک دستور دادن که یا شیر خشک بیومیل سوی بخوره و با پپتی یا پپتی جونیور بیومیل سوی را همون بار اول که دادیم اصلا نخورد و شیر خشک پپتی جونیور را به نوزاد دادیم الان 6 روز هست که استفاده میکنه اما اگزماهای روی صورت بیشتر شده و معمولا پس از هر بار سیر خوردن مقداری را بالا میباره در ضمن قبلا که شیر نان می خورد در روز حد اقل 2 ،بار دفع مدفوع داشت اما از وقتا پپتی خورده هر دو روز 1 بار اون هم با تنقیه با روغن زیتون دفع داره می خواستم بدونم باید شیر عوض کنم؟و از چه شی ی میتونم استفاده کنم؟

سرفه اب ریزش بینی و کمی تب

سلام دختر. من 12 ماهه است و الان چند روزه سرفه میکنه اب ریزش بینی داره اما شفافه و کمی هم تب میکنه و قطع میشه دکتر بردم ازیترومایسین داده هر 12 ساعت 1/5 سی سی و سیتریزین برای شب ها 2سی سی و دیفن هیدرامین هر8 ساعت 2 سی سی اما من بهبودی نمیبینم چه کنم ؟

بروز بثورات جلدی

سلام آقای دکتر پسر من یکسال سن داره و از هفته پیش درگیر ویروس دست و پا و دهان شد، همزمان سرماخوردگی و سینوزیت هم درگیرش کرد به متخصص اطفال در شهرستان مراجعه کردیم که بعد از معاینه داروهای کلاویسیلین و شربت سرماخوردگی تجویز کرد که بعد از مصرف علائم عفونت و سرما خوردگی کم شد، و دانه های ویروس دست و پا هم از حالت آبکی در اومد و خشک شد ولی امروز یه تعداد دانه های قرمز ریز در صورت و دست و شکم پدیدار شد و در حال زیاد شدن هست علتش را نمی دونم و شبیه ویروس هم نیست

اسهال استفراغ تب به مدت2هفته

سلام.دختر بچه 18ماهه وزنش10کیلو هستش به مدت 2هفته است که مریضه واسهال میکنه واستفراغ(یک روز در میان)خیلی هم شدید نیست اسهالش وکف مانند هستش وشب ها تب میکنه.وبیحال میفته.