بازگشت به لیست سوالات
z.f
عنوان :

الرژی

فوق تخصص گوارش کودکان
سلام خانوم دکتر شب خوش من برای برانوش زرده تخم مرغ شروع کردم الان یک هفته ست الرژی نداده نه صورتش قرمز شد نه اسهال شده ادامه بدم مرحله بعدی چی شروع کنم؟

سلام بقیه مواد که خودت نخوردی اول خودت بخور بعد برای پسرت شروع کن
تخم مرغ
ماست
پنیر
بستنی
شیرینی

🙏



سوالات مشابه


الرژی

سلام شب خوش خانوم دکتر من به برانوش ماست و پنیر دادم الرژی نداد 3 روزه بستنی میدم چه مقدار باید بدم من به اندازه دوتا قاشق مربا خوری دادم تا الان که مشکلی پیش نیومده بعد بستنی میتونم شیر تست کنم من خودم کیک میخورم الرژی نداد الان یکسال و 5 روزه وزن 9530 قد 75 ممنونم

کار نکردن شکم

با سلام و خسته نباشی خدمت دکتر گرامی من دو سال پیش ازمایش دادم و هلیکوباکتری داشتم و قرص های مترونیدازول و بیسموت و اموکسی سیلین و امپرازول خوردم در زمان خوردن دارو باردار شدم ولی قرص هارو تا اخر خورده بودم(یک ماه) چند ماه بعد از زایمان دوباره هلیکوباکتری گرفتم ( اردیبهشت 98) دوباره همون داروهارو خوردم و خوب شدم تا دوباره بهمن ماه احساس کردم علایم دارم و علایمم کار نکردن شکم و بعضی اوقات کم کاردن و گاهی اوقات تنگی نفس هست ازمایش دادم و ازمایش برای شما ضمیمه کردم به خاطرکرونا دکتر نرفتم و خودم دو هفته داروهای گذشته رو خوردم وقتی دارو میخوردم خوب شدم ولی بعد از اینکه داروها تموم شد دوباره به همون حالت برگشتم از زمانی که ازمایش دادم تا الان بدتر شدم و فکر میکنم بیشتر شده در ضمن من نگرانم که پسرم که یکسالش هست هم از من بگیرد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ممنون

اسهال

سلام خانوم دکتر خسته نباشید این جواب آزمایش امیر علی امروز صبح دوباره خون داخل مدفوع بود

سوزش سر معده

با سلام. در آبان سال گذشته دچار سوزش شدید و دائم سر شکم، نفخ شکم، خروج زیاد گاز معده، درد در هنگام خالی بودن شکم(گرسنگی)، درد معده 15 دقیقه بعد از خوردن غذا و همچنین درد قسمت راست فوقانی شکم شدم و با مراجعه به پزشک متخصص و انجام سونوگرافی و سی تی اسکن تری فازیک تشخیص همانژیوم کبد دادند و همچنین برای معده هم یک دوره درمان 45 روزه شامل قرص های اولتاپ، سیپروفلوکساسین، پرودایجست،مترونیدازول، پانکراتین نوشتند که به طور کامل مصرف کرده و کامل خوب شدم. در دی ماه هم یک ماه پس از قطع کامل داروها آزمایش مدفوع برای هلیکوباکتری دادم که منفی بود. اما از فروردین امسال گاهی مواقع احساس سوزش کم سر معده میکردم که با مصرف یک قرص فاموتیدین حل می شد. اما الان یک هفته است که همان سوزش سر معده در هنگام گرسنگی و یا بعد مصرف غذا را احساس میکنم با شدت کمتر و به همین خاطر روزه هم نمی گیرم(نفخ شکم و یا گاز شکم هم ندارم) ولی بابت این سوزش و استرس این که نکنه بیماری صعب العلاج داشته باشم اعصابم خراب هستش و حال انجام هیچ کاری رو ندارم. دکتر جان میخواستم توصیه شما رو برای رفع این سوزش سر معده بدونم. (آندوسکوپی انجام ندادم تا حالا و ازش میترسم، سن 28 سال، بیماری زمینه ای هم ندارم). البته این نکته رو هم اضافه کنم که وقتی تاق باز میخوابم و با دست، سمت راست ناف رو فشار میدم دقیقا درد رو در سر معده یا شکمم احساس میکنم.

خون در مدفوع

سلام دکتر جان امروز بعد از ظهر امیر علی و آوردیم مطب اسهال بود فرمودید ویروسه که آزمایشش زیاد دقیق نبود الان مدفوعش لزج و داخلش خونه چیکار کنم؟