بازگشت به لیست سوالات
ا.+
عنوان :

خشکی گلو

متخصص داخلی
با سلام. چند روزی هست که مدام گلویم کاملا" خشک میشود.کف پاهایم داغ است.ولی خشکی گلو خیلی اذیتم میکند.اینها ربطی به کرونا دارد؟برای گلو چکتر کنم؟

سلام
خیلی بعید است ربطی به کرونا داشته باشد نگران نباشید.

🙏



سوالات مشابه


بررسی ازمایش

سلام خسته نباشید دکتر ،میخواستم لطف کنید ازمایش خون و سونوگرافی شکم و لگن همسرم رو بررسی کنید و نظرتون رو بگید لطفا

سندروم روده تحریک پذیر

بعضی موقعها از شدت استراب اسهال میفتم اما ببشتر موقعها تا 10 _15 روز هم معدم کار نمیکنه دکتر بهم پدیرولاکس تجویز کرده روده هام به هم میپیچه ولی خالی نمیشه یه دکتری بهم فربیو کپ تجویز کرده بود عالی بود بعد دیگه پیدا نشد من ورم معده هم دارم و رفلاکس معده هم دارم

سندروم روده تحریک پذیر

من یبوست شدید دارم بعضی موقعها تا 10 روز هم معدم کار نمیکنه اما وقتی استراب بهم دست میده اسهال میفتم

غده لنفاوی

با سلام و خسته نباشید... حدودا 10 روز قبل به طور اتفاقی و با لمس در راست میانی پشت گردنم متوجه یک برآمدگی شدم (تقریبا به اندازه یک لوبیا قرمزی که به طور عمودی نصف شده باشه). از نظر ظاهری اصلا پیدا نیست و فقط هنگامی که کمی گردنم رو کج میکنم با لمس احساس میشه و درد هم نداره ، به دکتر عمومی مراجعه کردم و دکتر معاینه کرد و خیلی فشارش داد و گفتن ورم غده لنفاوی هست و تا یک هفته دیگه از بین میره، چون زنجیره ایی نیست مشکلی نیست. قبل معاینه درد نداشتم ولی زمانی که دکتر فشارش دادن درد گرفت ، و احساس کردم پشت سرم محل رویش موهام سمت راست سوخت، دست زدم متوجه یک برآمدگی کوچکتر پشت سرم شدم که درد داشت و میسوخت البته فرداش از التهابش کم و درد و سوزشش هم رفت... و بعد یک هفته صبر کردم ولی اونی که در گردنمه تغییری نکرد.... دوباره به دکتر دیگه ای مراجعه کردم ایشون گردنم را معاینه کردن و تمام لنف ها رو معاینه کردن گفتن مشکل لنف نداری. وگرنه زنجیره ای متورم میشدن. بهتره دیگه بهش اهمیت ندی (واضح نگفتن چیه) .... ولی همچنان هست و امروز حس کردم شاید کمی سفت تر شده...تب نداشتم.. عرق شبانه هم نداشتم... سوالی که دارم اگر یک لنف در پشت گردن رو خیلی فشار بدهند آیا ممکنه لنفی دیگر در پشت سر را دچار درد و سوزش کند؟

عرق سرد واحساس سرما در پشت ریه ها

ابتدا عفونت مختر ریه داشتم که پس از مصرف دارو با انجام اسکن ریه عفونت بر طرف شد وآزمیشات مختلفی اعم از چکاب کامل وآزمایش تب مالت نیز داده ام ومشکلی نداشته ام ام متاسفانه هنوز هم بخصوص شبها احساس سردی در پشت دارو وعرق سرد میکنم ضمنا بی حال هم هستم لطفا راهنمایی بفرمایید.