بازگشت به لیست سوالات
ح.ا
عنوان :

خارش

متخصص زنان، زایمان و نازایی
با عرض سلام، بالای واژنم خیلی خارش داره ولی اصلا داخل واژنم خارش نداره احساس میکنم قرمزم شده کمی.؟

پماد کلوتریمازول و تریامسینولون بزنید




سوالات مشابه


ازمایش هورمونی روز سوم عادت

من ازمایش هورمونی دادم AMH =8.2 TSH =1.95 FSH=8.6 LH=15.9 PRL=20.7 نتیجه ازمایشم چطوره ؟

مصرف دارو

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید. خانم دکتر من رفتم دکتر زنان برای چکاپ قبل از بارداری و خانم دکتر از من ازمایش چکاپ کامل گرفتن و گفتن جوابشو بیار و به من قرص یدوفولیک دادن گفتن مصرف کن چون من مینور هستم جلسه بعد که رفتم پیششون ازمایش کاملمو که دیدن گفتن زینک بدنت کمه بهم قرص زینک دادن که مصرف کنم من دیگه بهشون نگفتم که قبلا بهم قرص یدوفولیک دادید که مصرف کنم و الان که اومدم خونه و بروشور قرص رو خوندم نوشته از مصرف داروهای دیگه که دارای اسیدفولیک هستن خودداری کنید. و قرص زینک هم دارای اسید فولیکه الان به نظر شما میتونم هر دو رو باهم مصرف کنم؟ و اگرنه باید چیکار کرد؟

جلوگیری از بارداری

سلام خسته نباشید...من در پریودی مشکله خاصی بجز کمی درد و خونریزی زیاد در روزهای اول ندارم ایا مشکلی نداره قرص های ال دی رو منظم شروع به خوردن کنم بدونه نسخه پزشک برای جلوگیری از بارداری؟

بارداری

سلام ببینید از زمان پریودی 11روز میگذره و من پریود نشدم حالت تهو در صبح ها دارم و دل درد شدید هم دارم چند روزه خسته و سرگیجه دارم و اسهال هم شدم میخواستم بدونم آیا امکان بارداری هست

زنان

امروز روز 5 پریودم هست و میخوام برای منظم شدن قاعدگیم قرص ال.دی مصرف کنم و از طرفی ماه بعد عازم سفری یک ماهه هستم که نمیخوام پریود بشم.میتونم از امشب تا آخر سفرم هر شب قرص بخورم و روز آخر سفر قطع کنم تا پریود بشم؟