بازگشت به لیست سوالات
ش.ا
عنوان :

قلب درد

متخصص قلب و عروق
سلام خسته نباشید خانمی 28 ساله هستم که افتادگی دریچه میترال دارم.اذرماه اکو و نوار قلب دادم دکتر گفتن ی ذره نارسایی دریچه میترال و دریچه سه لتی دارم ولی مشکلی نیست و فقط قرص پروپرانول 10 داد.از دیشب داخل سینه چپم تیرهای تیزی میکشه و به دستم و پشت کتفم میزنه.هی خوب میشه هی ول میکنه.الان نزدیک 20 روز هم هست قرص ال دی برای مشکل زنان مصرف میکنم.تروخدا راهنماییم کنید الان با توجه به کرونا نمیشه دکتر رفت.البته استرس فوق العاده بالایی هم دارم

سلام وقت بخیر.نگران نباشید آرام باشید
.درد چقدر طول میکشد و چندبار در روز تکرار می شود؟؟
با فعالیت ارتباطی دارد؟
تنگی نفس و تهوع و تعریق هم دارید؟
دردتان با نفس عمیق بدتر می شود؟
با خم و راست و شدن و بالا بردن دست تغییری میکند؟
سابقه فشار خون،قند خون، مصرف سیگار دارید؟
لطفا به سوالات با دقت پاسخ دهید

درد یک ساعت طول میکشه.ولی دردهای تیز از دیشب کمتر شده.تنگی نفس و تعریق ندارم و تهوع خیلی کم.درد با نفس عمیق ارتباطی ندارد.با خم و راست شدن دست ارتباط ندارم.سابقه هیچکدام را ندارم.
معذرت میخام دیروز در اثر یک غذایی که با معده ام سازگار نبود و مصرف کردم اول دچار معده درد شدم.بعد معده درد خوب شد.این دردای تیز شروع شد.

نگران نباشید..درد شما جنبه عصبی و اضطرابی دارد..در وهله اول توصیه شدید به حفظ ارامش میکنم..سعی کنید روحیه خود را حفظ کنید..برای کاهش اصظراب توصیه به مصرف قرص آلپرازولام 0.5 میلی گرم نصف قرص شبها میکنم..

اقا دکتر لازم نیست نوار قلب بدم.حس میکنم سکته کردم.البته در حین کار خسته میشم ولی درد کم و زیاد نمیشه.البته فشار روحی زیادی دارم.

برای اطمینان خاطر اگر می توانید یک نوار قلب بگیرید..ولی نگران نباشید سکته نکردید..
سعی کنید از استرس و فشار روحی خود بکاهید

اقا دکتر اگر نوار قلب بگیریم شما برام تفسیرش میکنید.پس اگر نگرفتمم مشکلی نیست خیالم راحت باشه.خدا انشالله هرچی از خدا میخواهید بهتون بده.به جز الپرازولام قرص دیگه ای لازم ندارم.

بله اگر نوار گرفتید عکیش رو برام ارسال کنید..داروی دیگری نیاز ندارید..اگر علی رغم توصیه ها همچنان درد داشتید جهت گرفتن نوار به مرکز درمانی مراجعه کنید..ارامش خود را حفظ کنید..نتیجه را اطلاع دهید.

خیلی خیلی ممنونم از راهنماییتون.انشالله موفق باشید
🙏



سوالات مشابه


سرگیجه در حالت دراز کش

سلام.پدر من 69 سالشون هست . داروی انالاپریل 20 مصرف می کنند. فشار معمولا 13-12 روی 8 هست با دارو. چند شب پیش وقتی دراز می کشیدن سرگیجه داشتن . در حالت نشسته نه. حالت تهوع هم اضافه شد. تا اینکه سعی کردن بخوابن و حالش بد و استفراغ کرد و چند بار تکرار شد. البته اندانسترون بهشون دادم که البته بالا اوردش. و در نهایت خوابیدن. می خواستم بدونم جای نگرانی داره ؟

آنژیوگرافی

سلام دکتر،پدر من آنژیوگرافی انجام دادن و گفتن گرفتگی داره، اگر امکانش هست این انژیو رو میگید مشکلش چیه؟ کدوم رگا گرفتگی دارن؟ و چه کاری باید انجام بدیم؟ ممنون میشم????

انژیو گرافی

سلام دکتر،پدر من انژیوگرافی انجام دادن و گفتن گرفتگی داره، اگر ممکنه این انژیو رو بگید مشکلش چیه و کدوم رگ دچار مشکل شده و نشکل در چه حد هست و این که چیکار میتونیم بکنیم؟! ممنون از لطفتون????

درد در ناحیه قلب

سلام و عرض ادب آقای دکتر روز بخیربرای دختری 11 ساله مسدع اوقات شده ام.این دختر نزدیک به 1 سال است که گه گاهی در طول روز دچار درد در ناحیه قلب می شود.حدود نیم ساعت تا 15 دقیقه زمان میبرد که درد آن ناحیه خوب شود.کمی پشتش را ماساژ می دهند تا خوب شود.ممنون میشم ما را راهنمایی بفرمایید

سوزش دست

باسلام، رجبی هستم پدرم نارسایی قلبی دارد وتحت نظر شماست ، چند ماهی است که پوست دستهای ایشان از بازو تا مچ (به خصوص دست چپ)سوزش شدیدی دارد به صورتی که حتی با تماس لباس هم موجب ناراحتی شدیدش می شود، ضمنا از مچ به پایین هم در بیشتر مواقع بی حس است ، لازم به ذکر است که پای چپ پدرم از زانو به پایین ورم کرده ، با توجه به اینکه من شنیده ام مشکلات عروق محیطی هم سبب آسبب به رگهای خونی ومحدود کردن جریان خون به پوست و به ویژه در دستها و پاها وهمچنین با عث ایجاد تورم در پا می شود لطفا در این باره راهنمایی فرمایید