بازگشت به لیست سوالات
س.گ
عنوان :

تنگی نفس

متخصص داخلی
با سلام
جناب دکتر من مدت 4روز هست که احساس تنگی نفس گاهی همراه خس خس به همراه درد خفیف در ناحیه سینه دارم. تب و لرز و آبریزش ندارم.
فشارم 14.5 روی 9.5 می باشد.
ضربان قلب 62 می باشد.
ممنون میشم مشاوره بفرمایید

سلام و درود
ببخشید با تاخیر جواب دادم. می تونه علایم سرما خوردگی معمولی باشه. نگران نباشید فکر نمی کنم مشکل خاصی داشته باشید. نکات بهداشتی رو رعایت کنید و 48 ساعت دیگر وضعیت خودتان را به من گزارش دهید.

ممنون حتما اطلاع میدم



سوالات مشابه


قفسه سینه

احساس سنگینی نفس در قفسه سینه سرفه خشک خیلی کم خارش گلو بدن درد هم هست آیا علایم کروناست

کرونا

من آقای 65 ساله هستم. حدود یک هفته ست علائمی دارم مثل بدن درد سردرد خفیف. گاهی عرق میکنم گاهی سردم میشه. خیلی بی اشتها هستم و گاهی تهوع وسرفه که با شربت دیفن هیدرامین بهتر شده. مزه دهنم هم تلخه. ولی کلا این یک هفته همش افتادم و میخوام بخوابم. قرص استامینوفن هم 6 ساعت یه بار میخورم ولی هنوز بهتر نشدم. آیا مشکوک به کرونا هستم؟

از دست دادن حس بویایی

باسلام و تیریک سال نو بنده دو روزه که حس بویایی خودم رو از دست دادم ولی هیچیک از علایم کرونا مثل سرفه، تنگی نفس و تب رو ندارم. اصلا به غیر از اینکه حس بویایی ندارم مشکل دیگه ای به غیر از فشار خون ندارم. می خواستم بپرسم آیا از دست دادن حس بویایی می تونه علامت ویروس کرونا باشه؟

کرونا

سلام خانم دکتر میشه کمکم کنید لطفا من 14 اسنفند یه سری علایم سرماخوردگی داشتم به همراه اسهال ولی سرفه نداشتم یکم تنگی نفس که نمیدونم هیستریک بود یا نه قرص سرماخوردگی و استامینوفن و دیفن میخوردم بعد حدود22 ام سی تی دادم که بعضی پزشگها گفتن که نرماله و یه رادیولوژیست فرمودن کمی مشکوک گذشت و بهتر شدم و 28 ام ازمایشcrpدادم منفی بود و بعدش یک هفته کاملا خوب بودم تا دو روز پیش یهو تب کردم بدنم بی حال شد و سرفه داشتم بازم رفتم تستcrp دادم دیرور بازم منفی بود دستور شما چیه لطفا کمکم کنید

شک به کرونا

سلام من دو روز هست که سرفه ای دارم که نه خشک نه خیلی با خلط تب ندارم تنگی نفس هم نداشتم والان هم تنها موضوع چیزی که احساس میکنم تو گلوم و باعث سرفه هر یک یا دو ساعت میشهقبل از این هم یک یا دو روز سوزش گلو داشتم که فکر میکنم برای استفاده الکل و ... بودسیگار و قلیان هم میکشمتشکر