بازگشت به لیست سوالات
ا.غ
عنوان :

درد در قفسه ی سینه

متخصص داخلی
سلام خسته نباشین درد قفسه ی سینه از سمت قلب چیز جدی هس یا نه؟

سلام عذرخواهی بابت تاخیر در پاسخ
باید نوع درد و زمان وسن بیمار مشخص بشه بله می تونه جدی باشد




سوالات مشابه


تفسیر جواب آزمایش

با سلام محل کارمون بصورت سالیانه از طرف اداره کار ما رو آزمایش می کنه و اگر مشکلی بود اطلاع میده سالیان گذشته مشکلی نداشتم ولی امسال برام نامه به متخصص داخلی نوشتن جهت پی گیری درمان از این رو نامه اون مرکز و همچنین جواب آزمایشم رو ضمیمه سوال می کنم اگر امکانش هست ممنون میشم بفرمائید مشکلم چیه ؟

جواب آز

سلام جناب دکتر خسته نباشید بنده چند روز پیش ی چکاپ از خودم و دختر دو ساله م گرفتم خواستم ی نگاه بندازید ببینید مشکلی داریم؟ دخترم کم خون نیست؟

آزمایش خون

سلام ببخشیدآقای دکتر آزمایش خون داده ام و w.b.c 11000 است در صورتی که رنج نرمال تا 10000 است آیا مشکل خاصی دارم؟ با تشکر

آزمایش

سلام وقتتون بخیر من 59 سالمه و دیابت دارم و این آزمایش رو انجام دادم درضمن وزوزگوش هم دارم و فشارخونم 13 روی 8 ممنون میشم با توجه به آزمایش بفرمایید چه داروهایی باید مصرف کنم

افتادگی شکم

سلام دکتر وقتتون بخیر من حدود شش ماه هست که همزمان دچار بیخوابی و برآمدگی (حالت افتادگی یا شل شدگی) در ناحیه پایین شکمم شدم. و مطمعنم که برآمدگی به خاطر چربی یا چاقی نیست(همیشه لاغر بودم و به جز قسمت معدم باقی شکمم کاملا صاف بوده). من بوکس کار میکنم به خاطر همین نگران شدم که نکنه بافتای بیرونی شکمم مشکلی پیدا کرده باشن و یه وقت با ضربه دچار پارگی بشن. و درمورد بد خوابیدنم، قبلا هفت ساعت خواب برای من کافی بود و از شش ماه گذشته که خوابم به صورت بریده بریده و بیدار شدن های متعدد شده کمتر از نه ساعت و نیم خواب برام کافی نیست. ضمنا این مشکلات بعد از حدود یه هفته کم خوابیدن طول روز به وجود اومده.