بازگشت به لیست سوالات
س.م
عنوان :

حرف زدن در خواب

متخصص طب کار و فلوشیپ طب خواب
سلام/من 21سالمه و دوساله به خاطر اضطراب جنرالیزه داروی اعصاب مصرف میکنم.الان تقریبا 8ماهه در خواب حرف میزنم به صورت واضح خودم به هیچ وجه یادم نمیاد که اصلا در خواب حرف زده ام خانواده ام میگویند.داروهای مصرفی ام :کپسول ونلافاکسین75 دوعددصبح وسیتالوپرام20 یک ونیم عددصبح پروپرانولول10 صبح وشب الانزاپین 2.5 نصف شب برای اشتها تجویز کردند برام و پرامی پیکسول0.18 شبی 1عدد برای بی قراری پا هام



سوالات مشابه


اختلال خواب

سلام دکتر وقت بخیر من حدود 40 روز دیگه کنکور دارم و به این دلیل و هم به دلیل موضوع کرونا،به شدت اینروزا دچار استرس هستم..شب موقع خواب به همین خاطر،دچار تنگی نفس و تپش قلب میشم به طوری که وقتی هنوز خوابم عمیق نشده،از خواب میپرم..این اتفاق فقط موقع خواب میوفته و حدود دو هفته ای هست که درگیرش هستم..تقریبا دو سال پیش هم اینطوری شده بودم ولی به این اندازه نبود..من باید چیکار کنم که هم اضطرابم کمتر بشه و هم خوابم درست شه؟

خواب

سلام اقای دکتر خسته نباشید چند سال از قرص آرامبخش آلپرازولام استفاده کردم. الان چند مدتی هست که دیگه استفاده نمیکنم و حال عمومی من خوب هست. فقط شب ها خیلی زیاد خواب میبینم. دایما خواب میبینم اکثرا ناخوشایند. وقتی بیدار میشم یادم میافته. خاستم ببینم درمان چی هست مرسی آقای دکتر. دست بوس شما هستم.

اختلال خواب

سلام خسته نباشید. من متاسفانه مدتی هست که خوابم بهم ریخته و صبح حدود 8-9 صبح میخوابم. و حدود 4بعد از ظهر بیدار میشم. میخواستم بدونم استفاده از مکمل های ملاتونین مشکلی ایجاد نمیکنه اگر مصرف کنم؟ چون آلپرازولام تاثیری نداره روم و باید خوابم و یجوری تنظیم کنم.

بد خوابی بچه یک ساله در طول شب

سلام خدمت اقای دکتر .دختر یک ساله ای دارم .شب به راحتی به خواب میره ولی بعد از یک ساعت تا صبح بیقراری در خواب میکنه گریه میکنه نق میزنه . دمای خوابش مناسبه و داروی رفلاکس هم میخوره .و رفلاکس خفیفی داره .چه کار باید بکنم .سپاسگزارم.روی من هم اثر بد گذاشته منم بیخواب شدم.

مشکل خواب

با سلام...بنده در این مدت قرنطینه اغلب در خانه بوده ام و تحرک کمی هم دارم. مشکلم اینجاست که تا صبح خوابم نمیبرد و از آن طرف هم غروب ها ساعت چهار به بعد بیدار میشوم. قرص آلپروزولام هم مصرف کردم اما جوابی نگرفتم. این وضعیت برایم مطلوب نیست. با این شرایط شما چه توصیه و راهکار یا دارویی را پیشنهاد میدهید.