بازگشت به لیست سوالات
م.م
عنوان :

تایید اسکن

متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری
نیازمند تایید ریپورت اسکن ریه هستم (ازنظر درگیری به کرونا)جهت ارائه به شرکت،لطفا روی سربرگ برام تاییدیه ارسال بفرمایید
من منتظر تاییدیه هستم
لطفا به واتساپم بفرستید*****091243



سوالات مشابه


کرونا

سلام و وقت بخیر خانم دکتر من از حدود 6 روز پیش گلودرد و سردرد داشتم که ازمایش خون تشخیص کرونا و سی تی اسکن ریه انجام دادم که هیچ کدام مشکلی نداشت ولی از 24 ساعت پیش حس بویایی رو کم کم از دست دادم و الان تقریبا به طور کامل هیچ بویی رو حس نمیکنم و حس چشایی ام هم بسیار محدود به چند مزه خاص شده الان گلودرد ندارم فقط کمی سردرد و احساس حالت تهوع دارم ایا به کرونا مبتلا شده ام؟

راهنمایی در خصوص کرونا

سلام، خواهر بنده از شنبه به دلیل مراجعه به دندانپزشکی روزی 4 تا پروفن می خوره.دیشب سر درد بعدی گرفت که تنها نووافن آرومش کرد از صبح تب و لرز کرد و بی اشتها شده و عصر امروز اسهال هم اضافه شد تست خونی کرونا منفی بود و پزشک عمومی تشحیص به عفونت روده داد و داروهای استامینوفن، میترونیدازول و هیوسین تجویز شداما 4030 احتمال به کرونا داد و دارو تجویز نکرد لطفا راهنمایی بفرمایید اگر امکان تماس صوتی هست لطفا بر بنده منت می گذارید من هزینه پرداخت می کنم

اسهال و استفراغ

سلام آقای دکتر روزتون بخیر..داداشم دیشب بیرون غذا خورده..از صبح دل درد و اسهال و استفراغ شدید امانش رو بریده..طوری که حتی نمیتونه دکتر بره..تبش خیلی زیاد نیس..گفتم ازتون مشاوره بگیرم که چیکا کنیم و اینکه ربطی به کرونا داره؟

کرونا

سلام مادر و پدر بنده نزدیک به هشت روزه که با علائم بند درد شدید ضعف و بی حالی عرق سرد گاهی تب بی قراری شدید مادرم دارند پدرم بیماری ریه داشتند که اسکن انجام دادند جهت اطمینان . تست iggوigm جفتشون منفیه آیا میتونه کرونا باشه ؟

تب و لرز، بدن درد، سردرد

سلام، وقت بخیر خانم دکتر ،نجفی هستم! حال قضیه اینکه من از پری شب قبل خواب بدن دردم شروع(بدنم خیلی خسته بود، البته من ساکن شمال هستم و عصر همون روز به رودخونه رفته بودمو وقتی اومدم بیرون احساس سرما، خستگی کردم) ، وقتی خوابیدم، پیش خودم گفتم احتمالا خستگی شنا هستش، ولی نصفه شب از شدت تب از خواب پریدم و تا صبح توی تز سوختم! دیروز از صبح تا شب بدن درد (کمر درد بینهایت)، تب و گاهی سردم میشد که سعی کردم با استامینیفون، دیکنوفناک و ویتامین C ی سری تقویت کننده ها خودم سره پا نگه دارم، اما دیشب نصفه شب شدیدأ لرز کردم، در حدی که کنترل دهنمو از دست دادم و دندونام به هم می خورد، (متنم خیلی طولانی شد ولی میخوام کاملا همه چیو خدمتتون عرض کنم) امروز رفتم دکتر و ی سری معاینات انجام دادن و گفتن میتونه کرونا باشه ولی هنوز برای تشخیص قطعی زوده، مزاحمتون شدم، کمکم کنید