بازگشت به لیست سوالات
پ.ب
عنوان :

راهنمایی نسبت به پاسخ دکتر

متخصص بیماری های کودکان
سلام این علامت نشانه عدم تحمل یا آلرژی به لاکتوز شیر مادر است تحریک مقعدی ماساژ شکم آب ولرم پای دوچرخه قطره اینفاکول روزی 4 بار 7 قطره و ادانه ایزی,کول و سگا گریپ تا شروع غذای کمکی توصیه میشود-
اقای دکتر نسبت به پاسخ شما مادر باید رژیم غذایی بگیره
لبنیات مصرف میکنه قطع کنه ؟
یا کار خاصب مادر باید انجام بده اقای دکتر
طبق فرموده شما نسبت به لبنیات تا حالا در مدفوع خون دیده نشده
عدم تحمل یا الرژی به لاکتوز راه درمانی دارد ؟

آلرژی به لاکتوز درمان ندارد و خود به خود برطرف میشود
اگر خون داخل مدفوع نیست آلرژی به شیر گاو مطرح نمیشود
رژیم مادر اثری روی لاکتوز شیر مادر ندارد فقط,شیر. شکلات و گوجه فرنگی خام را احتیاط کنید کافی است
راه های کنترل درد و نفخ همان راه های ذکر شده هستند

🙏



سوالات مشابه


رفلاکس نوزاد

سلام من چند روز پیش ازتون در مورد حساسیت پروتیین پرسیدم و برای کولیک گفتید قطره کولیف استفاده شه، یه سوال دارم بخاطر الرژی به پروتئین گاوی، نوزاد رفلاکس داره ، و الان قطره کولیف گرفتم نوشته با طعم دهنده نعنا و جایی خواندم که نعنا رفلاکس رو بدتر میکنه ، درسته؟ کولیف رو ندم بهش؟

ماهی تن کنسروی

با سلام و احترام ، پسرم 24 ماهشه. میخواستم بپرسم که آیا میتوانم از ماهی تن کنسروی به پسرم بدهم ؟؟ و آیا ماهی تن کنسروی ارزش غذایی برای پسرم دارد؟؟

کارنکردن شکم

سلام وقت بخیر. دختر من هشت هفتش هست با وزن 4.*****900 و قد 55 سانت. هم شیر مادر رو میخوره و هم شیرخشک بدون لاکتوز طبق تجویز شما. داروی روته فلور دادین بهش، قطره ایزی کول و دی 3 و قطره ADH به دلیل نفخی که ناشی از عدم هضم لاکتوز داره. فقط هم شکمش 4-5 روز یکبار کار میکنه و صورتش هم به صورت خیلی ریز دونه های سفید و صورتی داره. و هم قطره AD رو نمیخوره و بالا میاره. چی تجویز میفرمایید؟ (به خصوص برای اجابت مزاجش)

یبوست، دل درد، رفلاکس

سلام آقای دکتر. دختر من امروز 50 روزشه، توی ویزیتی که دخترمو پیش برادرتون بردم حلقشو معاینه کردن و گفتن که رفلاکس داره و فقط پودر اس اومپرازول دادن که یک چهارم صبح و یک چهارم شب میدم . شربت سگاگریپ هم برای دل درد دادن ولی خیلی تاثیری نداشت و یک واکسن برای تحمل لاکتوز شیر که روزی 5 قطره میدم چون باسنش شدید در اثر مدفوع زیاد سوخته بود. من خودم قطره اینفکول برای حالت بی قراریش به خصوص موقع شیر خوردن گرفتم و دو روز دادم و واقعاااا تاثیرشو تو این دو روز دیدم. هم دل دردش بهتر شده بود، هم شیر خوردنش و هم خوابش. ولی متاسفانه تو این دو روز شکمش کار نکرده و یبوست شده در صورتی که قبلاً شکمش روزی دو بار کار میکرد. و اینکه من شیر خودمو میدم و دو سه وعده شیر خشک هیپ به پیشنهاد برادرتون میدم. ولی تو این دو روز دو وعده شیر خشک ببلاک کامفورت هم دادم. حالا نمی دونم یبوست از قطره اینفکوله یا شیرخشک ببلاک. الان چیکار کنم آقای دکتر؟ قطره رو روزی 5 الی 6 بار قبل از شیردادن بهش میدادم

چنگ زدن گربه

با سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.ببخشید یه گربه امروز صبح دخترم رو چنگ زده.انگشت کوچیکش که عمیق هم نیست.دخترم 8 سالشه.خواستم ببینم لازمه کار خاصی بکنیم؟آیا درسته میگن باید واکسن هاری بزنیم؟