بازگشت به لیست سوالات
م.ه
عنوان :

کم اشتهایی و حرکات عجیب چشم

متخصص بیماری های کودکان
سلام. پسرم 15 ماهشه وزن یکسالگیش 10/100 بود که گفتید خوبه. بعد از یکسالگی به شددددت بدغذا و بی اشتها شده.حدود یکماه هیچی جز شیر نمیخورد که البته به دنبال اون دندونهای 5-6-7-8 رو همزمان و در عرض یکماه درآورد؛ بعد چند روز دوباره غذاهاش رو به خوبی میخورد تا اینکه دیدم داره دندون آسیا درمیاره و دوباره بی اشتها شده و دیگه حتی شیر هم نمیخوره! در طول روز شاید 200 سی سی شیر بخوره و بقیه اش رو فقط آب خالی توی شیشه میخواد! انقدر بی اشتهاست که الان با وجود گذشت سه ماه از یکسالگی، وزنش 10/700 شده و فقط 600 گرم تو این سه ماه وزن اضافه کرده...خیلی ناراحتم اقای دکتر.خواهشا اگر راهکاری دارید بفرمایید
تلفنی ازتون مشورت گرفتم گفتید به شیر وابسته شده اما الان همون شیر رو هم حتی نمیخوره
مولتی ویتامینش هم یه روز درمیون بیبی جویس و ایمیوسنس ایرانی میدم و دو روز در هفته هم سانستول میخوره.چیزی هست بهش بدم اشتهاش برگرده؟امشبم میخواست بخوابه شیر خورد بعد کلش رو یهو بالا آورد، رفلاکس و مشکلی هم نداره! از دندونشه؟خیلی اذیت شد.چکار کنم تکرار نشه این استفراغ؟
از طرفی چند روزه یهو چشماشو روی هم فشار میده یا چشمشو به حالت نیمه باز در میاره برای دقایقی؛ ایا این به خاطر دندون در آوردنه؟یا بازی میکنه؟یا جای نگرانیه؟
لطفا مثل همیشه به همه سوالاتم با حوصله پاسخ بدید چون خیلی نگرانم و تو این شرایط کرونا بعد از خدا امیدم به شماست

سلام وزن گیری طبیعی,کودکان بعد از بکسالکی ماهانه 150 تا 200 گرم است
شربت گاویسکون و زادیتن برای مواردی که کودک به علت دندان و گرما و واکسن و ... بی قرار و بی اشتها میشود روزی دوبار 2 سی سی کمک کننده خواهد بود .

شیر بعد یکسال الزامی,نیست روزی دو بار هم اگر شیر بدهید کافی خواهد بود




سوالات مشابه


مشکل سیستم ایمنی بدن

با سلام بچه من هشت ماهه بدنیا اومد و مشکل پایین بودن گلبول سفید و قرمز رو داره ازمایش زیادی ازش گرفتن ولی تشخیص ندادن مشکل چیه نمونه مغز استخوان هم گرفتن گفتن سلول نامشخص توش هست که بازم تشخیص ندادن مشکل چیه

زردی نوزاد

نوزاد دختر یکماهه دارم که هنوز زردی دارد و آزمایش خون هم داده. با توجه به جواب آزمایش چه اقدامی انجام دهم

درد شدید عضلات ساق پا

سلام،،، پارسا دوسال و نیم سن داره، سه روز پیش تشنج کرد، بردیم بیمارستان بستری شد،، امروز مرخص شده اما مشکلی که داره اینه که،،، وقتی میخوابه و یه مدت راه نمیره،،درد عضلات ساق پاش راه رفتن رو براش سخت و دردناک میکنه،،،به نظر شما دلیلش چیه و چه باید کرد،،، ممنون

تغذیه نوزاد یک ساله

سلام خسته نباشید ،دختر 12ماه ای دارم با وزن 9 که از نظر قد و وزن نرماله ،تا12ماهگی شیرخشک سمیلاک نئوشور مصرف کرده چون اغلب شیرهابهش نساخته در یکسالگی ب توصیه دکترش ریسورس جونیور و شیرگیگوز3 تهیه کردیم با توجه به اینکه دخترم حجم کمی شیر مصرف میکنه 150سی سی صبح و150 سی سی شب میخوره و گاهی بین روز و بیشتر تمایل به غذا داره 200میل ریسورس جونیور و مقدارمناسبی شیرگیگوز که دکتر تجویز کرده نمیخوره ایا مشکلی بوجود میاد؟

غیع کشیدن نوزاد در خواب

پسر 16 ماهه من چند بار یکدفعه ای تو خواب شروع به جیغ کشیدن ممتد تا یک ربع می کند طوری که اصلا نه چشماشو باز میکنه و نه هیچ کجاش تکون میخوره و به شدت عرق میکنه.