بازگشت به لیست سوالات
ف.ج
عنوان :

کمردرد،پادرد،بی حسی انگشتان،تاری دید چشم راست

متخصص نوروسرجری(جراحی مغز و اعصاب)
سلام وقت بخیر
من مدتی است که بسیار کمر درد و پا درد مخصوصا شبا دارم ،دوتا انگشت شصت پام مدت 10 روز بی حس بودن و شماره چشم راستم 2 هست ولی چپ کاملا سالم،ام ار ای مغزو و ستون فقرات دادم

سلام. MRI کمر انجام داده این؟. در ضمن در ساقه مغز یک خال عروقی وجود دارد که معمولا خطرناک نیست.

بله اولین عکسی که فرستادم گزارش ام ار ای کمرم هستش

مشکلی ندارید. می بایست فیزیوتراپی و نرمش ورزش کمر و پا انجام دهین

🙏



سوالات مشابه


تفسیر نتیجه mri

با سلام مادری دارم حدودا 60 ساله که اخیرا مقداری ضعف حافظه پیدا کرده. تشخیص حضرت عالی با توجه ریپورت mri چیه ؟ ایا احتمال ابتلا به الزایمر وجود داره . با تشکر

حرکات سر

با سلام خواستم بدونم حرکات سر که فرمودید ناشی از استرس است چگونه ایجاد می شود؟ و آیا بیدارشدن با زنگ موبایل و کم خوابی می تواند عامل این حرکت باشد؟ نام این حرکات و اسم داروهای درمان کننده آن چیست ؟ داروی کلردیازپوکساید می تواند آنرا کنترل کند؟

دیسک کمر

سلام . درد تیر کشنده کمر به سمت پهلو و باست . وقتی می خوابم یا میشینم شدید تر میشه . Mri رو واستون پیوست کردم . دیسکم شدید هست یا ضعیف ؟چه اقدامی باید انجام بدم ؟ممکنه کارم به عمل بکشه؟

سردرد

سلام وقت بخیر . سه ماه پیش دچار استرس شدید شدم فکر و استرس چند روز به شدت منو درگیر کرده بوده حتی شبا دچار تپش قلب و لرزش شدم . سردرد غیر ضربانی ،داغی پیشانی ( تب نبود ) ، بی حالی و درد استخوان به صورت خفیف . به گفته دکتر پروپرانول مصرف کردم و رفتم ورزش بعد از یه مدت دردم از بین رفتم و بی حالیم خوب شد و سردردم دیگه نداشتم ولی بعد از سه ماه هنوز صبا از خواب بیدار میشم پیشونیم داغه وقتی ورزش میکنم داغیش از بین میره بیشتر داغیش سمت پیشونیم و سمت چپ صورتمه . به نظرتون استرس میتونه این همه مدت عوارضش تو بدنم باشه و ایا پروپرانول رو ادامه بدم ایا ممکنه بعد از چند ماه خوب بشم در صورتی که الان استرس ندارم و ورزش میکنم میترسم چیز خطرناکی باشه . در طول این سه ماه ازمایشات خون و چربی و قند و تیرویید انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم معاینات پزشکیم انجام دادم بیماری عفونی ندارم . سابقه افسردگی ندارم . لطفا راهنمایی کنید .

بیماری مادرزادی

با سلام خانمی هستم با مشکل مادرزادی به این شرح که فعالیت حرکتی انگشتان دست راست و چپم با هم هماهنگه یعنی وقتی انگشتان دست راستم را تکان میدهم همان انگشتان در دست چپم به صورت غیر ارادی تکان میخورند این مشکل را از پدر به ارث بردیم و به جز من برادر کوچکتر از منم این مشکل را دارد ولی برادر بزرگم این مشکل را ندارد و پدر و مادرم هم هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند خواستم بپرسم اسم این بیماری چیه؟چون خیلی تو اینترنت سرچ کردم ولی چیزی پیدا نکردم و آیا درمانی داره یا نه؟