بازگشت به لیست سوالات
آ.ز
عنوان :

اسهال

متخصص بیماری های کودکان
سلام خسته نباشید اقای دکتر من دختر 14 ماهه دارم با وزن12 کیلو... امروز از بعداظهر دخترم واسه چهارمین بار اسهال داشت و هیچ علایم دیگه ای به غیر از اسهال نداره... و درضمن ی چند روزه که لثه هاش ورم کرده و داره دندونای کرسی در میار... امکانش هست اسهال به علت دندون درآوردن باشه؟؟؟
و سوال دیگه اینکه 5 ماه پیش شما به دخترم به علت کم خونی پودر آهن سیدرال فولیک تجویز کردین و الان تمام شده ... من مجدد همین پودر آهنوبخرم و بهش بدم؟؟؟
و اینکه مولتی ویتامین سانستول زینک پلاس میخوره...نیازی نیست که مولتی ویتامینشو عوض کنم؟؟؟
و سوال اخر اینکه واسه حساسیت دخترم شما زادیتن تجویز کردین ولی همچنان تو خواب چشاشو میخارونه... و ضمن اینکه تشک و بالشت هم پنبه هست و همه چیو رعایت میکنم...علت خاروندن چشماش موقع خواب رو لطف میکنید؟

سلام علت خارش,واکنش,آلرژیک به وسایل خواب با در محل اطلف خواب یا خوابیده شیر دادن میتواند باشد
شربت مولتی,سانستول و پودر سیدرال فولیکو مناسب,بلای,یک سال هستند
برای اسهال
رژیم اسهالی پروبیوتیک راننوفلور روزی یک بار تا ده روز 10 قطره
او آر اس,
شیر بدون لاکتوز
شربت مترونیدازول و کوتریموکسازول روزی دوبار تا 5 روز هر بار 2 سی سی
توصیه میشود




سوالات مشابه


راه نرفتن کودک 16 ماهه

باسلام وقت بخیر اقای دکتر دخترمن یکهفته دیگه 16 ماهه میشه. 36 هفته بدنیا اومده با وزن 2200 و الان 8ونیم کیلو هست. به غیر از وزنش که از ابتدا زیر نمودار سبز رنگ بود بقیه مواردش نرمال هست. بموقع گردن گرفت و زود نشست ولی الان هنوز راه نمیره دست میگیره به اشیا بلند میشه و به کمک مبل راه میره اما مستقل نمیتونه. 4 دست و پا نرفت بجاش نشسته نشسته میره. خیلی نگرانم میخواستم راهنمایی بفرمایید چه کنم زودتر راه بیوفته؟ همچنین یک شیرخشک خوب هم میخواستم لطف کنید وبهم معرفی کنید

اسهال ، تب ، آزمایش مدفوع

سلام خانم دکتر من عکس جواب ازمایش رزا را برای شما ارسال کردم لطف کنین برای من نتیجه آزمایش را برای من ارسال بفرمائید با تشکر

ماسک صورت کودک

با عرض ادب و احترام خدمت شما پسرم 14 ماه تمام هست. به خاطر کورونا فقط هفته ای دوبار برای رفتن به خونه ی مادر بزرگ و پدربزرگ ها از خونه بیرون می برم. فاصله زمانی خانه (آسانسور) تا ماشین را ماسک کودک میزنم. ولی در فضای مجازی گفته شده که ماسک برای زیر دوسال ممنوع هست. محبت بفرمایید منو راهنمایی کنید. آیا در این فاصله زمانی هم اختلال تنفسی ایجاد میشه؟ یا اصلا ماسک کمکی به محافظتش می کنه؟

جواب آزمایش آنیسا

با سلام این چکاپ یک سالگی بچمه اگر میشه لطف کنید نگاه کنید چیزی کم نداره!؟ویتامین دی و کلسیم و اینکه دخترم سیزده و نیم ماهشه و هنوز راه نمیره و بعضی وقتا خیلی کم قدم بر میداره اشکالی نداره!؟

آزمایش

باسلام و احترام آقای دکتر این جواب آزمایش خدمت شما آقای دکتر آقای دکتر توی آزمایش مدفوع هیچ رژیم خاصی قبلش گرفته نشده