بازگشت به لیست سوالات
ه.ن
عنوان :

اکرم حنیفه زاده از بیماران خودتان

فوق تخصص ریه
سلام وقت بخیر
2 روز است که سرما خورده
کمی گلو درد دارد و سرفه میکند و از امروز خلطش زرد شده

بعلت شیوع کرونا لازم است یک تست کرونا داده شود
فعلا قرص سرماخوردگی و ازیترومایسین 250 روزی یکعدد تا جواب تست کرونا اماده شود




سوالات مشابه


درود 6 ماه قبل کیست هیداتیک

فقط اسکن ریه را مشاهده فرمایید ک بهبود حاصل گردیده است یا خیر . اسکن را هر جا بفرمایید میفرستم

درد قفسه سینه

با عرض سلام و خسته نباشید. مادری پیر در سن 70 سالگی. چند وقتی بود که بعد از خوردن قضا دچار تنگی نفس میشد و با توجه به مشکلات قلبی ، بالاخره حدود 1 ماه پیش آنژیو پلاستی شد و استند گذاشتند. ولی از همان بعد از عمل ، تقریبا هر روز بعد از خوردن غذا دچار تنگی تنفس و گرفتگی قفسه سینه میشه و درد به پشت ، کتف و شانه هم سرایت می کنه. دکتر قلبش گفته مشکل قلبی نیست. دکتر داخلی هم رفته قرص کلیدینیم سی و پنتاپرازول داده - حملات را کاهش داده و لی کامل خوب نشده . الته شهریور ماه به خاطر پیدا شدن علت کم خونی ، کولونسکوپی ئ آندوسکپی هم انجام دادند ولمشکل خاصی نداشتند .هنوز هم بعضی وقتها حملات بعد از خوردن غذا رخ می ده ، اسپری تنفسی و قرص زیر زبانی مصرف می کنه تا بعد از مدتی درد و تنگی برطف میشه . میخواستم بدانم مشکل اصلی گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس از چیست و را درمان آن چیشت؟ متشکرم.

گرفتن قفسه سینه و تنگی نفس بعد از خوردن غذا

با عرض سلام و خسته نباشید. مادری پیر در سن 70 سالگی. چند وقتی بود که بعد از خوردن قضا دچار تنگی نفس میشد و با توجه به مشکلات قلبی ، بالاخره حدود 1 ماه پیش آنژیو پلاستی شد و استند گذاشتند. ولی از همان بعد از عمل ، تقریبا هر روز بعد از خوردن غذا دچار تنگی تنفس و گرفتگی قفسه سینه میشه و درد به پشت ، کتف و شانه هم سرایت می کنه. دکتر قلبش گفته مشکل قلبینیست. دکتر داخلی هم رفته قرص کلیدینیم سی و پنتاپرازول داده - حملات را کاهش داده و لی خوب نشده . هنوز هم بعضی وقتها حملات بعد از خوردن غذا رخ می ده ، اسپری تنفسی و قرص زیر زبانی مصرف می کنه تا بعد از مدتی درد و تنگی برطف میشه . میخواستم بدانم مشکل اصلی گرفتگی قفسه سینه و تنگی نفس از چیست و را درمان آن چیشت؟ متشکرم.

سی تی اسکن ریه

با سلام خدمت پزشک محترم. چطور میتونم عکس سی تی برای سل را با شما در میان بگذارم

سوال

سلام خسته نباشین ببخشید من چن وقتیه یعنی چن ماهه نفسام کوتاه شده شباهم سخت نفس میکشم یهو بدنمم داغ میشه بعد همش احساس میکنم قلبم انگار وقتی میتپه ب قفسه سینم میخوره سرفه هم زیاد میکنم