بازگشت به لیست سوالات
s.i
عنوان :

گز گز دست ابتدا و بعد سیاتیک و کمر درد

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
با سلام اقای دکتر من 18 کیلو وزن طی 8 ماه کم کردم سپس ورزش و شروع کردم که کمرم درد گرفت و سالهاست که درد گردن دارم به خاطر درس که یک وقت ها خوبه و یک وقتها حس میشه و یک وقت ها گز گز دست و دارم ! اما حالا با توجه به اینکه تحت فشار عصبی شدیدی بودم این مدت شدت گرفت اما از طریق عصب سیاتیک و کمر درد ! که mri دادم و در ابتدا گفتن 4و 5 کمرم دیسک خفیف و التهاب مفصل های بینش که 4 جلسه لیزر گفتن ! سپس شرح mri اماده شد و کمر سالم نشون میده و گردن و دارای دیسک خیفف! من سالهاست دارم این درد و که میگره و خوب میشه و فکر نمیکردم حاد باشه! اقا دکتر من واقعا نمیدونم تشخیص کدوم پزشک مناسب من هست طبق عکس ! هر کدوم نظر متفاوت دادن! تا شما رو معرفی کردن بهم ممنون میشم با توجه به mri نظرتون و بگید و را درمانم !

سلام نیاز به انجام نوار عصب و عضله جدید است

🙏



سوالات مشابه


افتادگی شانه

سلام وقت بخیر.من یه دختر20ساله هستم احساس میکنم به علت درس خوندن زیادقوزپیداکردم وشونه هام یه مقدارافتاده شده بعضی وقت هاکه به پشت گردنم دست میزنم وفشارمیدم یه قسمت دردناک وجودداره.به نظرشمااین یه چیزطبیعیه؟وبرای این مشکلات نیازبه ویزیت هست؟ومعمولادرمان هابه چه شکلی هستند؟

گز گز و احساس بی حسی کف هر دو پا

باسلام،به مدت 4 روز هست که کف هر دو پام کم حس شده،بعد از گذشت دو روز،پشت ران هر دو پا و باسن هم دچار کم حسی شدن، و البته امروز هم مو پای چپم در هنگام تکان دادن درد می گیره،مدت زمان سرپا بودنم زیاد هست چون دو تا فرزند دارم ، و از طرفی هم پیش آمده بغلشون کنم با توجه به اینکه وزنشون یکمی هم زیاد شده،منظورم این هست که که گاهی به کمرم فشار وارد میشه

درد زانو

سلام،برادرم 36 سالشونه و سال پیش رباط صلیبیش دچار آسیب شد،بعد از مراجعه به پزشک و انجام یک سری تمرین قادر به انجام کارهای روزمره شد. ولی در پیاده روی طولانی و بالا رفتن از پله ها و انجام فعالیتهای ورزشی درد زانو افزایش پیدا میکنه. شما عمل رو تجویز میکنید یا خیر؟ و اینکه بیمه سلامت داره هزینه این عمل چقدر هست؟ و اینکه ایا با لیزر درمانی امکان بهبودی وجود داره یا خیر؟

رباط صلیبی

سلام من پارگی ناکامل رباط صلیبی دارم کلیت رباطم سالمه اما بخشیش پارست تو شهرمون پیش چند تا دکتر ارتوپد رفتم نظری بعضی بر عمل بازسازی بود و نظر بعضی بر ورزش درمانی و تقویت عضلات چهار سر ران و... شش ماه پیش تو همین زوپ با شما مشاوره داشتم و نظر شما هم بر عدم جراحی و ورزش های تقویت عضلات بود منم قبل کرونا بدنسازی می رفتم و تا حدی عضلاتم رو تقویت کردم خب بهتر شدم و تا حدی خوبی دردم کاهش پیدا کرد در واقع قسمت کمر شکن درد حذف شد اما کامل خوب نشدم و تو کارهای سنگین مثل پایین اومدن ازپله،دویدن،دو زانو چهار زانو نشستن مشکل دارم ضمن تشکر از راهنمائی قبلیتون من دوست دارم تا جایی که راه داره سطح بالاتری از سلامتی رو بدست بیارم و بتونم به سطح فعالیت قبل آسیب برسم حال سوالم از شما اینه که در پارگی های ناکامل صلیبی درمان غیر جراحی می تونه نتیجه ای در حد جراحی به بار بیاره ؟ اگر کسی سطح فعالیتش بالا باشه و نیاز به یه زانوی با ثبات داشته باشه بدون جراحی می تونه به اون سطح برسه؟

دردکتف وگردن ودست چپ قسمت آرنج خیلی شدید

آقای دکتر ؛دکترارتوپد هم رفتم دارو هم استفاده کردم اما بدون تاثیر والان 10روز این درد رادارم