بازگشت به لیست سوالات
س.ر
عنوان :

فراموشی...

متخصص زنان، زایمان و نازایی
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر امروز مزاحمتون شدم دارو برام نوشتین ولی متاسفانه سونو فراموش شد،معمولا تا چه ساعتی مطب تشریف دارید که دوباره مزاحم بشم؟

سلام عزیزم.من سه شنبه تا 7/5 مطب هستم

ممنون خانم دکتر عزیز،اگه دفترچه بدم کسی بیار اشکال نداره؟یه کم ساعت کاریم زیاد خودم نمیتونم مزاحمتون بشم
ممنون مهربانو زیبا❤



سوالات مشابه


جلوگیری از بارداری

سلام خسته نباشید...من در پریودی مشکله خاصی بجز کمی درد و خونریزی زیاد در روزهای اول ندارم ایا مشکلی نداره قرص های ال دی رو منظم شروع به خوردن کنم بدونه نسخه پزشک برای جلوگیری از بارداری؟

بارداری

سلام ببینید از زمان پریودی 11روز میگذره و من پریود نشدم حالت تهو در صبح ها دارم و دل درد شدید هم دارم چند روزه خسته و سرگیجه دارم و اسهال هم شدم میخواستم بدونم آیا امکان بارداری هست

زنان

امروز روز 5 پریودم هست و میخوام برای منظم شدن قاعدگیم قرص ال.دی مصرف کنم و از طرفی ماه بعد عازم سفری یک ماهه هستم که نمیخوام پریود بشم.میتونم از امشب تا آخر سفرم هر شب قرص بخورم و روز آخر سفر قطع کنم تا پریود بشم؟

بررسی ازمایش تستسترون

سلام خانم دکتر من برای موهای زائد زیر چونه به دکتر پوست و مو برای لیزر مراجعه کردم .دکترم برام ازمایش تسترون نوشت.من با دفترچه خواهرم که سه سال از من بزرگتر و متاهل ازمایش دادم .می خواستم بدونم سن و متاهلی خواهرم تو دفترچه تو ازمایشم تاثیر داشته؟ و ازمایشم خوب بوده یا نه ؟ممنون از شما

قرص ضد بارداری

باسلام وعرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر لطف کنید به سوال من جواب بدید من از قرص ضد بارداری دروسبلا چند ماهه استفاده می کنم از دیروز به مسافرت آمدیم قرصم را نیاوردم در این شهر هم هر چه میگردم این قرص را پیدا نکردم وقرص دزوسپتیو رو خریدم میشه وسط سیکل قرص رو عوض کرد؟