بازگشت به لیست سوالات
س.ش
عنوان :

چشم قرمز کودک 6 ساله

متخصص چشم پزشکی و فلوشیپ ویتره ورتی ...
با سلام اقای دکتر حدود 5 هفته پیش خانواده ما مبتلا به کرونا شدن و پسر شش ساله من تنها علامتش 2 روز داشتم چشم قرمز بود بعد از 3 هفته pcr مجدد تست منفی شد و در فاز بهبودی قرار گرفتیم در این مدت یکبار دیکه چشم پسرم قرمز شده بود و قی زرد داشت دکتر شربت ازیترومایسین و قطره سولفاتامید 10 درصد و پماد اریترولیدین داد و یک روزه خوب شد مجددا بعد از. 2 هفته چندروزه چشمش قرمز شده و کمی قی زرد داشت الان چه دارویی پیشنهاد دارین؟ ایا قطره کلرامفنیکل مجاز هست؟
ببخشید جناب دکتر وویس شما باز نمیشه میشه برام تایپ بفرمایید ممنون
🙏

موفق شدید؟ از برنامه خارج شوید و دوباره وارد شوید.

بله ممنونم از شما



سوالات مشابه


دیدن سایه اجسام

سلام آقای دکتر بنده 19سال سن دارم بعضی وقتا که به تلویزیون یا اجسام با فاصله یک متری به دور نگاه میکنم اجسام یا تصویر را با سایه می بینم یعنی وقتی به جسمی با فاصله نگاه میکنم علاوه خود جسم سایه چشم کمی بالا تر از خودش می بینم علت چیه ؟ برای درمان چیکار کنم؟ ممکنه مال قند باشه چون اضافه وزن دارم و بی تحرک هستم؟

قرمزی چشم چپ کودک 10 ماهه

با عرض سلام و وقت به خیر، چشم چپ کودک 10 ماهه سه روزه که قرمز شده، آبریزش و قی هم ندارد.

درد و تاری دید چشم چپ

سلام . آقای دکتر حدود 4 روز پیش روغن ( روغنی که برای خشکی پوست استعمال میکنم) داخل چشم چپم رفت و از اون روز چشمم قرمز شده و درد و تاری دید پیدا کرده. 3 روز میشه که قطره نفازولین ریختم و کمی بهتر شدم. ولی هنوز قرمزی و درد و کمی تاری دید دارم. ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار باید بکنم .

چشم درد

با سلام کودک 5 ساله با کف دست زد تو چشمم طوری که ضربه به بینی وچشم چپم خورد بیشتر به چشمم بعدش کمی دچار آبریزش شد. چشام ناخنک هم داره بعدش درد کمی در کره چشمم حس میکردم الان بعد از دوهفته هنوز درد خفیفی در بالای چشم وناخنک حس میکنم تاری دید و حساسیت به نور ندارم نیاز به مراجعه به چشم پزشک هست؟ به نظر تون عصب بینایی ام آسیب ندیده؟

چشم

سلام دکتر خسته نباشید من چند وقته سوزش چشم دارم البته 99٪ مواقع هنگام کار با گوشی چشمام میسوزه و گرم میشن چشمام گاهی اوقاتم گوشه چشم سمت بینی درد خفیف میگیره توی یک چشمم هم بیشتر این اتفاق میفته و زمانی که گوشی را کنار میزارم خوب میشن با خیلی از دکترا مشورت کردم گفتند خشکی چشم هست یا سندرم خشکی چشم و قطره هم استفاده کردم اشک مصنوعی خارجی ارتلاک و های و یک مدل دیگه که اسمش یادم نیست قطره فلوکورت گفتند 1 هفته استفاده کن من 4 5 روز استفاده کردم دیدم تاثیری نداره قعطش کردم