بازگشت به لیست سوالات
م.ا
عنوان :

عمل prk یا فمتولیزیک

متخصص چشم پزشکی
سلام حالتون خوبه
شبتون بخیر
ببخشید به نظرتون عمل prk بهتره یا فمتولیزیک
چون دکتر گفت هر دو رو میتونی انجام بدی

با سلام
فمتو بهتره ولی نتیجه ی عمل هردو یکی هست

احتمال برگشت چقدره ؟

اونو جراحتون تعین میکنه بایستی معاینه بشین تا جواب قطعی داده بشه




سوالات مشابه


ناخنک

باسلام 38 ساله هستم، چند روزی است در چشم راست توده ای مشاهده میکنم که ظاهرا ناخنک می باشد. درد و سوزش ندارد، چند مرتبه قطره Anaprivin ریختم که برای چند ساعت قرمزی را رفع میکند. احساس نمیکم بزرگ شده باشد و مشکلی برای دید ندارم. توصیه شما چیست؟

عفونت

سلام آقای دکتر من از لنز طبی استفاده میکنم دو روز پیش چشمم قرمز شد ،تصویر برای امروز هست و درد متوسط روی پلک و داخل چشمم دارم الان دو روزه لنز نذاشتم اما بهتر نشده، سوزش و خارش و آبریزش و مشکلی در دید ندارم ... به دلیل کرونا میترسم برم بیمارستان ممنون میشم منو راهنمایی کرده و قطره یا دارو برام تجویز کنید.

ضایعه پلک بالا

از امروز عصر متوجه یک ضایعه در پلک بالا شدم که فقط سنگینی آن را حس می کنم. سوزش و خارش ندارم. لطفا نظر خود را اعلام کنید. البته قبلا سابقه گل مژه داشتم.(در گوشه چشم)

قرمزی چشم

سلام خسته نباشید چشم دخترم آلوده شده قرمز شده و اشک میاد و قی میبنده دوسالش هست لطف میکنید بگید چه قطره ای براش بریزم ممنونم

ناخنک چشم

سلام، حدود4-5 روزه در چشم راست توده ای مشاهده کردم که درد و سوزشی ندارد ، چند مرتبه قطره Naprivin استفاده کردم، قرمزی برای چند ساعت رفع میشه، پرسیدم،ظاهرا ناخنکه ، این چند روزه بنظرم بزرگ نشده آیا درمان دارویی ممکنه یا حتما جراحی لازمه؟