بازگشت به لیست سوالات
m.t
عنوان :

تنگی نفس

فوق تخصص ریه
سلام دکتر جااان وقت بخیر
بنده به دلیل تنگی نفس مزاحمتون شدم حس میکنم تو قفسه سینم چیزی مونده ک نمیزاره نفسم بالا بیاد همش سینم خرخره میکنه
ممنونم
درضمن اه قای دکتر خمیازم زیاد میکشم

سلام. ایا خس خس سینه دارید. سرفه چطور؟

اره دکتر خس خس سینه دارم
سرفه کمی ولی خلت سینه دارم

می تونید فعلا اسپری سالبوتامول در زمان تنگی نفس استفاده کنید. و در اسرع وقت جهت ویزیت و بررسی احتمال وجود آسم به فوق تخصص ریه مراجعه کنید.

دکتر جان قبلا این داروها رو برام تجویز کردن بودن
ولی برای همیشگی خوبم نمیکنه
اسپری سالبوتامول استفاده کردم جواب نگرفتم

نیاز به ویزیت دارید. بدون ویزیت و احتمالا تست های تنفسی و شاید سی تی امکان درمان مناسب نیست.

🙏
ممنون
ببخشین به کدوم دکتر برم ریه یا داخلی
🙏
سلام آقای دکتر
وقت بخیر
میشه برای این جواب ازمایش ریه نظر بدین ممنون میشم

سلام. با توجه به تست تنفس نیاز به تستهای بیشتر تنفسی تخصصی و سی تی اسکن دارید. احتمالا بیماری انسدادی ریه با یا بدون بیماری تحدیدی ریه دارید. که برای افتراق اونها نیاز به اقدامات فوق هست.

ممنون برم سی تی اسکن



سوالات مشابه


سی تی اسکن ریه

با سلام خدمت پزشک محترم. چطور میتونم عکس سی تی برای سل را با شما در میان بگذارم

سوال

سلام خسته نباشین ببخشید من چن وقتیه یعنی چن ماهه نفسام کوتاه شده شباهم سخت نفس میکشم یهو بدنمم داغ میشه بعد همش احساس میکنم قلبم انگار وقتی میتپه ب قفسه سینم میخوره سرفه هم زیاد میکنم

تنگی نفس

با سلام بنده مدتی طولانی است که دچار سرفه های خلطی شده ام تنگی نفس شدیدو خس خس سینه خصوصا در عمل بازدم دارم می خواستم بدونم مشکل من چیه؟؟ وآیا درمان قطعی داره. ممنون.

مشکل تنفس

سلام من زمانی که فعالیت شدید بدنی داشته باشم، مثلاً دویدن سریع، زود خسته می شوم و به اصطلاح نفس کم می آورم. من تقریباً لاغر هستم و در کودکی و نوجوانی به انگل کرمک مبتلا بودم و فشار خونم تقریباً پایین است. لطفاً رهنمایی فرمایید با تشکر

کم کردن فشار ریه

با عرض سلام - بیمار مادرزادی سوراخ قلب که باعث افزایش فشار ریه ام شده . فشار ریه ام 100 است . در حال حاضر سیلدنافیل مصرف میکنم تقریبا 2 ماه به طور مداوم روزی یک عدد مصرف می کردم که با نظریه پزشکم دوز آن را بالا برده و به دوعدد در روز رسیده است . مصرف قرص باعث کاهش تنگی نفس و بهبود در کارهای روز مره مثل بالا رفتن از پله دویدن - پیاده روی تند و... شده است . البته این حالت ( تنگی نفس ) در طول سه سال اخیر رخ داده بود . آیا با مصرف سیلدنافیل فشار ریه ام پایین میاد؟ درمان قطعی پایین آمدن فشار ریه چیست؟ رژیم غذایی برای کاهش فشار ریه ؟