بازگشت به لیست سوالات
A.A
عنوان :

درد ناحیه بینی

متخصص گوش، حلق و بینی
سلام مجدد آقای دکتر
دوروز گذشته با مشاوره شما به پزشک متخصص مراجعه کردم باتوجه به ورمی که داشتم در ناحیه بینی و حلق
اقای دکتر برام تست اسپیرومتری نوشتن (نتایج تست رو براتون فرستادم)در نهایت بهم گفتن انحراف بینی دارم که الان دچار گوشت اضافه هم شده
برام دارو تجویز شد و اینکه گفتن یا باید بعد دارو ها لیزرش کنم پولیپ رو یا اینکه بینیمو به کل عمل کنم.امکانش هست تشخیص شمارو هم بدونم؟

سلام. شما چه شهری هستید؟ امکان این رو دارید بیاید خودم ببینمتون؟

من اهواز هستم
دکتر
متاسفانه بخاطر های ریسک بودن کارم که تو آزمایشگاه کروناست فعلا نباید مسافرت برم
بنظرتون مشکل خاصیه؟اگه لازم هست تو اولین مرخصیم میام خدمتتون

والا این توصیف هایی که می کنید یکم عجیب غریبه. از طرفی بعید می دونم مشکلتون با عمل برطرف بشه. بنظرم تا بررسی کامل نشدید سمت عمل نرید

اقای دکتر امکانش هست آدرس مطبتون رو داشته باشم که اگر تهران اومدم بیام خدمتتون؟

من بیمارستان امیراعلم و مروستی هستم. روزهای یکشنبه عصر بیمارستان امیراعلم. روزهای شنبه و چهارشنبه صبح بیمارستان مروستی

ممنونم اقای دکتر
خیلی زحمتتون دادم ان شاالله تندرست باشید



سوالات مشابه


از دست دادن بویایی

سلام آقای دکتر ، مادر من حدودا سه سالی میشه حس بویایی شونو از دست دادن، البته گاهی حسش برمی گرده ولی حدودا 2 3 روز ولی بعدش دوباره از دست میره حسشون، دلیلش چی می تونه باشه؟

مشکل تنفس از بینی در خواب

سلام. دو سه سال بود که شبها موقع خواب، از بینی خوب نمی تونستم نفس بکشم (حدس میزنم دلیلش التهاب مجرای بینی بود). حدود پنج ماه پیش شما بمن یک اسپری دادید. چند روز که استفاده کردم تنفسم خوب شد اما نام آن اسپری یادم نیست (گویا کلمه سدیم در نامش بود). چند شبه دوباره تنفسم با بینی خوب نیست. اسم آن دارو را بفرمایید. چه چیزی را رعایت کنم تا پس از مدتی دوباره این حالت پیش نیاد؟ (بخاطر مصرف نوع غذاست؟ رعایت نکردن بهداشت بینی؟ و...) درضمن پیرو سؤال قبلی ام در مورد احساس برآمدگی در گلو، پس از دو هفته مصرف دارو، مشکل برآمدگی و تغییر صدا برطرف شده. آیا باز هم دارو را تا دو ماه ادامه بدم؟

سرگیجه وضعیتی گوش چپ

سلام من از چند سال قبل سرگیجه وضعیتی گرفتم و بار اول خیلی شدید بود ولی درعرض سه روز خوب شدم با مانور هایی ک در کلینیک تعادل انجام دادم و قرص بتاسرک .چندبار دیگه اتفاق افتاد ولی درحد یک روز بود با بتاسرک خوب شدم ،الان دوهفتس باز شروع شده سرمو به سمت چپ کج میکنم اتفاق میفته و نمیتونم به سمت چپ بخوابم و روزهای اول شدیدتر بود ولی دوهفتس دارم اکتوسرک(بتاسرک پیدا نکردم) میخورم اما خوب نشدم ضمنا سینوزیت داشتم و فک کنم سینوسای فک چپم پرشده و شاید نیاز به تخلیه داشته باشه الان جیکار کنم؟ برم مانور اپلی و .... انجام بدم؟ یا ام ار ای و سی تی اسکن و....

جوش در سقف دهان

حدود 7 ماه است که در یک نقطه ی خاص از سقف دهانم یک ضایعه جوش مانند چرکی ایجاد می شود که پس از یک الی دو روز ظاهر شدن به طور کامل ناپدید می شود. اخیرا هم هفته ای یک الی دو مرتبه ظاهر می شود و سریعا ناپدید می شود. ضایعه هیچ گونه درد و خارش و ترشحی ندارد.

لوزه حفره دار

سلام و خیته نباشبد آقای دکتر.من خانم 27 ساله با سابقه ی برداشتن لوزه ی سوم در سال 90.آقای دکتر من مشکلی که داشتم این بود که هر چی میخوردم دهنم بو میگرفت و روی لوزه هام یه چیزایی سفیدی دیده میشد اما بعد از عمل هیچ کدوم از این مشکلاتم رفع نشد و الان به شدت دهنم بو میده اگر میشه لطفا بگین چبکار کنم و چه دارویی استفاده کنم؟