بازگشت به لیست سوالات
ف.غ
عنوان :

کم کاری تیروئید نوزاد

متخصص بیماری های کودکان
سلام دخترم الان 21روزست در پنج روزگی تست کف پاگرفتیمtsh:7/5در سیزده روزگیtsh:28/9خیلی نگرانم باید چکار کنیم

با سلام با توجه به عدد ذکر شده کم کاری تیرویید محتمل است و باید سریعتر درمان ان شروع شود




سوالات مشابه


بررسی وضعیت سلامت جسمانی پسرم

سلام دکتر . خسته نباشید . من حدود 1 ماه پیش پسم اوردم پیش شما و شما با سونو تشخیص دادید که پسرم رفلاکس پنهان داره و آزمایش براش نوشتید آزمایش انجام دادم و عکسشو براتون ارسال میکنم تا وضعیت پسرم بفرمایید و اگه دارویی نیاز هست تجویز کنید و آیا نیاز هست که حضوری بیارش مطب یا نه؟ دو مورد دیگر پسرم یبوست نداشت و هر روز شکمش کار می کرد حتی گاهی دو یا سه بار ولی هنگام دفع زور می زد و بوی خیلی بدی می دادولی الان حدود 10 روز هست که یبوست دارد و شده هر سه روز یا هر یک روز در میان میخوام بدونم ربطی به التهاب روده داره یا نه این یبوست؟ البته یه چند روزی بود که اصلا چیزی نمیخورد و هر چیری به سمت دهنش میبرد تف میکرد فکر میکنم رودل کرده بود ولی الان دوباره که به اشتها اومده البته مولتی ویتامینش رو که ویتو کید بود عوض کردم و شربت ویتا دارم بهش میدم روزی 5 سی سی .البته اینو داروخانه پایین مطبتون پیشنهاد دادن . و سوال دیگه اینکه شما پودر بایو کیدز رو به پسرم دادید و فرمودید که هر هفته دو بار مصرف کنه ولی با اینکه با آب بهش میدم خیلی بد میخوره ، آیا همچنان باید این پودر رو ادامه بدم؟

وزن گیری

سلام دختری دو سال و چهار ماه دارم که چند ماه است وزن نمیگیره . در طول یک سال *****900 گرم اضافه کرده. الان وزنش ده و ششصد هست و بدو تولد دو و نهصد بوده.

تیرگی پوست زانو

سلام اقای دکتر شیده 3 سالش لطف میکنید یه کرم معرفی کنید برای از بین بردن تیرگی زانو چون زانوش خیلی تیره شده

ثابت ماندن وزن نوزاد

سلام دکترعزیز،من دیشب بهتون پیام دادم که نوزادم بدوتولد2980وزن داشت والان که 4ماهش تمام شده 6کیلووزن داره،اززمانی که 3ماهگیش تمام شد وتا الان که اخر4ماه است حدودا یک ماه است اصلا وزن اضاف نکرده.اصلاهم بی قرارنیست وشباهم راحت میخوابه اصلا هم بی قرارنیست ،حدوداهر3،4روزی یک بارمدفوع میکنه واضحال هم نداره،من چیکارکنم؟چراوزنش ثابته؟چیکارکنم.ممکنه نوزادی که بیقرارنیست ودل درد نداره رفلاکس نهان داشته باشه؟درضمن دکترگفت شاید به لبنیات گاوی وتخم مرغ حساسیت داشته باشد،الان 10روزه که از رژیمم حذف کردم ولی هنوز دراین 10روزافزایش وزنی نداشته

برفک دهان

سلام دکتر،پسرم سه ماه و نیمشه،وزنش نه کیلو،زادیتن و نکسیوم استفاده میکنه و پودر آهن فرامکس،الان دهنش حالت برفک و آفت داره،الان دو روزه،چکار باید بکنم الان؟