بازگشت به لیست سوالات
م.ه
عنوان :

ریزش شدید موی سر

متخصص پوست، مو و زیبایی
با عرض سلام و خسته بنده به مدت دوسال هست که ریزش موی شدید پیدا کرده ام و ارث هم در خانواده بنده نمیباشد وتمام داروها و دکترهای مختلف رفته ام اما بی فایده بوده .ریشه موی بنده به قدری حساس و نازک شده که زمانی که دست به موهام در جهت خلاف میکشم شدید درد میگیره و میریزه .لطفا راهنماییم کنید
سن 25.مذکر

درمان دارویی تا دو سال و درصورت عدم رضایت کاشت




سوالات مشابه


موخوره وریزش شدید

باسلام من کم کاری تیروئید دارم وقرص مصرف میکنم ولی با این وجود ریزش شدید وموخوره خیلی شدید دارم،خانم دکتر خیلی هم قبلا دکتر رفتم ولی روز بروز بدتر شده درحدی ک الان خجالت میکشم کسی موهامو ببینه،توروخدا بگین مشکل از کجاس وچیکارکنم؟دوشاخه بودن ونقطه های سفید ک موازهمون نقطه قطع میشه توی عکس کاملا مشخصه.

سوختگی سطحی

با سلام و احترام.روز بخیر.مادرم بعلت درد ناحیه کمر روی تشک برقی خوابیده و بخاطر درد زیاد و مسکنی که خورده بوده متوجه سوختگی پوستش نشده متاسفانه.الان ده روز از این وضع میگذره و برخی جاهای پوستش هنوز تاول داره و میسوزه .با توجه به اینکه مادرم از افراد پرخطر در شرایط کرونا هست و ناراحتی قلبی روده فشار خون و ....داره فقط دکتر عمومی در منزل ویزیت کردند و سرم و مراقبت عمومی انجام شده است.برای پوست و کاهش سوزش محل سوختگی چیکار میتونیم بکنیم.سپاس.عکسها ضمیمه می باشد

جوش

سلام آقای دکتر سبز کوهی. وقتتون بخیر. در ادمه متن قبلیم واسه جوش زیر گلو،می خواستم بدونم میشه بلافاصله پس از زدن مخلول به محل جوش، اون رو با دستمال کاغذی خشک کرد؟ و این که دوز داروی اول رو میشه یه بار در روز زد؟

موخوره وریزش

باسلام،بنده کم کاری تیروئید دارم ک قرص مصرف میکنم ولی باوجود مصرف قرص واینکه موهایی داشتم ک ب پرپشتی معروف بود الان به حدی ریزش دارن ک روی چهره ام تاثیر گذاشته والبته من بیشتر از موخوره وقطع شدن موهام بیشتر رنح می برم؛آقای دکتر برای درمان موخوره شدید چیکار کنم؟

ضایعه پوستی

دوتا انگشت شصت پای پسرم 3 سالشه پوسته شدید شده. قارچه؟ لطفا اگر لازمه حضوری بیارم خدمتتون. بخاطر کرونا میترسم