بازگشت به لیست سوالات
م.ق
عنوان :

آزمایشات درخواستی

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی کودکا ...
سلام اقای دکتر قبلا آزمایشاتو فرستادم .بیمار چهار بار بیوپسی کبد شده هر بار همه. نتیجه یکی بوده شش ماه هم هست آسیت داره ر چهار روز حدود 2لیتر تپ میشه درد شدید شکم داره و زیر پوست شکمش دونه های تخممرغی احساس میشه سونوگرافی چنتا توده روی کبدش رو تایید کرده کاهش وزن هم از شروعش بیماریش داشته و مدت13ماه هم میشه که درگیره از ابتدا هم شکم درد شدید داشته.برای پیوند هم رفته که احتمالا به دلیل شرایط ظاهری رد شده اما لاپارسکوپی بعد از کمیسیون بوده



سوالات مشابه


نتیجه آزمایش

باسلام و عرض ادب دختربچه ام که حالا سه ساله است از بدو تولد کم خونی داشت و 15 روز بستری بود بعد 8ماهگی با آزمایش ام آر آی متوجه شدند یک طررف مغز لاغری دارد درحال خاضر برای توانبخشی دست راست و تاحدودی پای راست کاردرمانی می شود -مدتی است که متوجه شدم حدس زدم کمی رنگش زرد است چکاب و آزمایش خون گرفتیم متخصص اطفال گفت نتیجه خوب است فقط آ ال پی مقداری بالا است برای اطمینان به فوق تخصص خون اطفال نشان دهید که نتیجه آزمایش را ضمیمه سوال کردم پیشاپیش از راهنمایتان تشکر می کنم

وجود غده در روی شانه کودک

روی شانه کودک 5 ماهه ای در حدود یک هفته یک غده ریز رویت شد که الان به اندازه یک پرتغال رشد کرده و در بیمارستان بستری شده . پزشک معالج گفته باید جراحی بشه و 50 /50 می باشد. خواهش می کنم راهنمایی بفرمایید.

جواب مایع ریه

سلام آقای دکتر. دبیری هستم. چند روز پیش در مورد بیماری مادرم با شما مشورت کردم و عکسهای پت اسکن مادرم رو برایتان فرستادم. الان جواب مایع ریه مادرمو برایتان فرستادم. اگر برایتان مقدور است نظرتان را بفرمایید. یک دنیا ممنون.

سردرد

من یک ماه هست که دچار سردرد شده ام و هربار فقط دو سه دقیقه درد میگیرد

پت اسکن

اگر امکان دارد پت اسکن مادرمو مشاهده کنید و نظر دهید. منشا بیماری مادرم مشخص نیست در حال خاضر به دلیل آب آوردن ریه هایش درد بیمارستان بستری است تمام مدارک موجود است.