بازگشت به لیست سوالات
ع.ق
عنوان :

استفاده از سرم ضد ریزش و تقویت کننده مو

متخصص پوست، مو و زیبایی
با سلام و خسته نباشید، مدتی زیادی هست که موهام کم پشت شدن و ریزش موی زیادی دارم،پوست سر و صورتمم خیلی چربه به طوری که بعد از دو سه از حمام کاملا موهام چرب میشه و الانم خیلی موهام کم شدن، طوری که در بعضی نقاط پوست سرم کاملا آشکار شده، می خواستم مشاوره شما رو داشته باشم و آیا تصمیم در مورد استفاده از سرم های ضد ریزش و تقویت کننده مو چیست؟ یا محصول بهتر و موثر تری رو پیشنهاد بدید، این روندم تقریبا دو ساله که شروع شده و به صورت تدریجی زیاد و زیادتر شده و به نظرم الان به اوجش رسیده،سنمم 20 ساله.
با تشکر فراوان

سلام
یه عکس بفرست و بگو ارثتون چطوره

سلام مجدد
اینم دوتا عکس از جلوی صورتم و به قول معروف فرق سر، تازه الان خیلی خوب دیده میشه چون تازه حمام کرده بودم و ولی بعد از چند روز خیلی بدتر میشه دقیقا مثل حرف U انگلیسی از فرق سر شروع میشه به تدریج به دو طرف کشیده میشه، جلوی سر هم که مشخصه دیگه.
از لحاظ ارثی هم هیچ مشکلی وجود نداره، پدر و مادر کاملا موهای سالم و پرپشتی دارن، حتی موهای پدرم پرپشت تر از منه با سن حدود 55 ساله توی فامیل هم چه پدری و چه مادری مشکلی نداره و همه موهای خوبی دارن، هیچ کس به قول معروف سرش بی مو یا کچل نیست و همه با توجه به سنشون خیلی خوبه اوضاع موهایشان. خواهشا کمک کنید تو همین حدود 6 ماهه اخیر خیلی شدت، به طوری که کاملا مشخصه و منو اذیت می کنه.
با تشکر فراوان



سوالات مشابه


دانه های روی کشاله ران

سلام وقتتون بخیر، دانه هایی ریز روی کشاله ران که به صورت خطی و ردیفی در دو سمت ایجاد شده البته چندسالی هست ولی به نظرم بیشتر شده و هیچ مشکلی برایم ندارد، خارش و سوزش ندارد ولی از نظر ظاهری خوشایند نیست ، میفرمایید این دانه ها چی هستند و درمان دارد؟ راهنمایی بفرمایید عکس خدمتتان ضمیمه شد ????

گل مژه و عفونت چشم

سلام آقای دکتر برادرم رو چشماش چند تا گل مژه زده و خیلی قرمزه بعضی وقتا هم درد میگیره بخصوص تو گرما بدتر میشه.میشه درمان دارویی بدید.قطره باکتی ماید هم اثر نکرده

ریزش مو

سلام آقای دکتر من مشکل ریزش مو شدید دارم خواستم منو برای درمان راهنمایی کنید

دوره درمان آکنه

سلام خسته نباشید آکنه ها خیلی خیلی بهتر شدن واقعا سپاسگزارم یکم قرمزی هنوز داره ولی بعضی موقع آکنه میزنم خیلی زود خوب میشه

درمان ریزش مو

سلام وقت بخیر من چند ماهی میشه ریزش موی شدید دارم البته ارثی هم هست. برای درمانش چکار می تونم بکنم