بازگشت به لیست سوالات
م.ز
عنوان :

بارداری

متخصص زنان، زایمان و نازایی و فلوشی ...
6 ماه است اقدام به بارداری دارم در ماه پیش 45 روز تاخیر در پریودی داشتم اما باردار نبودم و بعد از 45 روز پریود شدم و این ماه با 4 روز تاخیر پریود شدم پریودی منظمی داشتم و 26 سال سن دارم خواستم بدونم علت باردار نشدنم چیه و آیا لازمه به پزشک مراجعه کنم یا هنوز زوده؟



سوالات مشابه


عمل هایمنکتومی

سلام روز بخیر میخواستم بدون این عمل چقر زمان میبره بعد عمل نیاز ب بستری هست؟واینکه هزینه این عمل رتوی بیمارستان چقدر هست؟ ممنون

حاملگی

سلام خسته نباشید. اولین سوال اینکه ممکنه کسی هیچ علایم حاملگی نداشته باشه ولی حامله باشه؟ و دومین سوال اینکه ممکنه یک روز قبل از موعد پریودی بی بی چک منفی بشه ولی بعد از موعد پریودی یا همون روز پریوی بی بی چک مثبت بشه؟

خونریزی و درد پریود مداوم

با سلام ، من سه ماه پریود نشدم و بعدش دوماه بدون توقف خونریزی همراه با درد و لخته های بزرگ دارم ، سه سال پیش جهت درمان کیست و فیبرم اقدام کردم اما به خاطر برخوردهای خیلی بد نسبت به دکتر زنان ترس شدید پیدا کردم به همین علت با داشتن این مشکل بشدت ترس و استرس دارم،خانوم دکتر این علایم من میتونه چیز خطرناکی باشه ؟

تاخیر در دوره ماهیانه زنان

باسلام خدمت شما،من تقریبا حدود یکسال است که در عقد به سر میبرم و دوره ماهیانه همسر من در این ماه به تاخیر افتاده و تاکنون پریود نشدن،تاریخ آخرین دوره هم 1/11 است،متاسفانه همسربنده تقریبا یک هفته است که دچار سرماخوردگی شدیدی شده به طوری که لبهایش هم تب خال زده و لثه هایش هم ورم کرده و هنگام مسواک زدن خونریزی دارد.آیا دلیل این عقب افتادگی میتواند این سرماخوردگی باشد؟البته در حدود سه الی چهار ماه قبل هم یک عقب افتادگی تقریبا پانزده روزی داشته اند و از آن پس این دوره با دو الی سه روز تاخیر انجام می شد و(هیچ گونه دوخولی هم صورت نگرفته است)

خشک شدن شیر

باسلام.پنج ماهه زایمان کردم و بچه ام از شیر خودم میخوره.هردوتا سینه ام خوب شیر داشت و از هردتا میخورد .اما یه مدت هست ک از یکیش نمیخوره قبلا توی خواب بهش میدادم اما الان توی خوابم نمیخوره.مدام شیرشو میدوشم ک خشک نشه.اما انگار دیگه شیری نداره.خیلی کوچیک تر از اون یکی شده و پسرم نمیخوره.شیرش فوق العاده کمه.خواهش میکنم بگید چی کار کنم.خیلی بدفرم شده سینه هام