بازگشت به لیست سوالات
م.ط
عنوان :

آزمایش ازدواج

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی کودکا ...
باسلام وعرض اداب
بنده آزمایش ازدواج دادم وهردومان {زوجین دختر عمو پسر عمو} هستیم و نتیجه اولیه پزشک مرکز به ما گفت که دختر حامل ژن بیمار هست و کمخون مادر زادی هست آیا اگر بعد از یک ماه برنامه غذایی و قرص استفاده کند تاثییر بر آمایش دوم دارد یا خیر ؟؟ دکتر جان خیلی استرس دارم میترسم بار دوم آزمایش بدیم و بگویند که هیچ مشکلی نداره وبعدها درمراحل زندگی دوچاره مشکل شویم چون دختره داره قرص میخوره باتشکر وتقدیم احترام

سلام باید حتما ویزیت شوید و ازمایشتان رویت شود




سوالات مشابه


خلط خونی

با سلام و خسته نباشید با تشکر از زحمات شما برای هموطنان اقای دکتر چند روزه که خلط خونی دارم بدون سرفه خیلی نگرانم من پنج ساله روزی ده نخ سیگار میکشم میترسم سرطان باشه خواهش میکنم بندرو راهنمایی کنید چکار کنم ایا احتمال بیماریه وخیم وجود دارد؟

سرطان

سلام ایا یاخته های سرطانی میتونن در خون باشن و در مغز استخوان نباشن؟ یا باید هم در خون و هم در مغز استخوان باشن که سرطان باشه؟

سرطان رحم

سلام. ما مرداد ماه امسال متوجه شدیم که مادر من سرطان اندومتر دارد. دکتر گفتند فورا باید رحم خارج شود. اما مادر من به شدت از عمل میترسد و ما به هیچ وجه نتوانستیم ایشان را راضی به عمل کنیم. در طی این مدت دارو های گیاهی و مصرف کردند و مطمعن بودند که با این دارو ها خوب می شوند. برای اینکه ببینیم نتیجه دارو ها چه بود مجددا آزمایش ca125 را دادیم. نتیجه این بود که از 59 به 24 که نزدیک به حد طبیعی است رسیده. یعنی رو به بهبود هست؟ یعنی دارو های گیاهی دارد در روند درمان مادرم تاثیر دارد؟

پایین بودن گلبول سفید

سلام و عرض ادب ، گلبول سفید خونم الان روی 2.7 می باشد ، سال قبل روی 3 بود ، دو سال قبل روی 3.2 بود و سه سال قبل روی 3.5 ، یعنی هر سال کمتر شده ، کلیه آزمایشات از قبل HIV و بیماری های ویروسی دیگر از قبیل تب مالت همگی منفی بوده ، لام نمونه خون نرمال بوده ، به نظر شما علت پایین آمدن گلبول سفید چیست؟ و اینکه بفرمایید حد خطرناک عدد گلبول سفید تا چه عددی می باشد؟

شیمی درمانی

سلام، مادرم جلسه 5 شیمی درمانی هستن( کلا 8 جلسه دارن) یک روز بعد از تزریق داروی تاکسول شدیدا بدن درد بخصوص پادرد گرفتن و همچنین تبشون هم بالا رفت که مجبور شدیم بردیمشون برای آزمایش، نتیجه آزمایش نشون داد که همه چی خوب بود به جز گلبول های سفیدشون، گلبول های سفیدشون بیش از حد بالاست (20000)، خواهش میکنم اگه میشه راهنماییمون کنید که آیا خطرناک هست بالا رفتن گلبول سفید، و اینکه چطور میشه تا قبل از اینکه به پزشکشون مراجعه کنیم کنترلش کنیم.