بازگشت به لیست سوالات
س.خ
عنوان :

افزایش وزن

پزشک تغذیه و متابولیسم
باسلام دختری 27ساله هستم با وزن 45کیلو امکانشو ندارم که به پزشک مراجعه کنم با توجه به مراسمی که پیش رو دارم ازتون میخوام لطف کنید دارویی معرفی کنید که سریع باعث بشه چاق بشم واقعا این لاغری باعث ناراحتی شده واسم اصلا اشتها به خوردن ندارم هرکاری میکنم ممنون میشم هرچه سریعتر جواب منو بدید تشکر.

سلام
بدون آزمایش و معاینه دارو رو توصیه نمیکنم




سوالات مشابه


تغدیه و چاقی

سلام جناب آقای دکتر من 27 سالمه و وزنم 60 کیلو بود که با پیشنهاد یکی از دوستان یک پودر رویال گرفتم که به گفته خودشان از جوانه گندم و جو و.... درست شده است استفاده کردم و حدود 8 کیلو اضاف کردم فقط میخواستم از سلامت این پودر اطلاع پیدا کنم که پودر بهداشتی و سالمیه یا عوارض داره

لاغری و رشد قد

با سلام بنده 22 سال سن دارم با 164 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن میخواستم بپرسم اگر به کلاس های تناسب اندام و لاغری بروم احتمال داره قد من رشد کند ؟ و چقدر احتمال میدید که رشد کنه ؟

لاغرشدن

باسلام و وقت بخیر : صفریانم از مشهد .. من 6ماه تحت نظر دکتر رژیم بودم اما لاغرنشدم میخواستم بپرسم باید چکار کنم دکترکه زود لاغر بشم؟

کاهش وزن در دیابت

با سلام من 32 سالمه/وزن 90/قد 178/ دیابت نوع 2 کنترل شده دارم 2ساله ورزش بدنساری و هوازی انجام میدم تو غذا خیلی رعایت میکنم ولی وزنم پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از قرص الکارنتین 1000 برای کاهش وزن استفاده کنم؟

تعدیه نامناسب

ما به علت مشکلات مالی از تغذیه بسیار مناسبی برخوردار نیستم و مصرف میوه و سبزیجات مان بسیار در طول ماه کم است. میخواستم بپرسم چطور با کمترین مواد غذایی دچار کمبود ویتامین های بدنم نشوم