بازگشت به لیست سوالات
ا.ت
عنوان :

درموردقهوه گانودرما

پزشک تغذیه و متابولیسم
باعرض سلام
میخواستم بدونم ایاقهوه گانودرما
برای سن 74سال زن و یا40سال مرد خوب هست
ممنون



سوالات مشابه


درخواست رژیم درمانی با هدف کاهش وزن

با سلام . علی محمدی هستم متولد 1365 و دارای وزن 113 کیلوگرم و دارای توده چربی در ناحیه شکم و بالا تنه می باشم.قابل ذکر است که به دلیل کارمند بودن و همچنین دیسک کمر دچار بی تحرکی هستم.لطفا مشاوره لازم با هدف کاهش وزن ارائه بفرمایید

میان وعده

سلام. وقتتون بخیر. برای میان وعده های بین سه وعده غذایی اصلی، به طور مثال دمنوش یا کیک در کنار یک شیرینی، چه مدل شیرینی ای رو تا چه میزان توصیه می کنید؟؟

ادامه سئوالم

جناب آقای دکتر ببخشید دوباره سلام. من فراموش کردم دراین باره بپرسم که یکی از دوستان متخصص مغز و اعصاب به جای داروهای آرام بخش که عمومن زیانبخش هستند ، برای من « ویتتامین ب 12 » و « امگا 3 » تجویزکردند که من هنوز هیچ نخورده ام. آیا این ها با داروهایی که شما فرمودید تعارض ندارند و اگر خوردنَ ش را شما هم تجویز می کنید، چه موقع بخورم بهتر است؟

ادامه سئوالاتم در مورد لاغری ام

جناب آقای دکتر سلام عرض میکنم ، همانطور که در واتساپ خواسته شده بود ، انجام شد و درخواست راهنمایی دارم فقط یک نکته را خدمت تان عرض کنم در مورد معده ام است که بعد از این لاغر شدن ناگهانی و شدیدم ، احتمالن معده ام که بسیار کوچکتر از قبلش شده علاوه بر آن دچار حالت نفخ معده هم شده ام و در نتیجه این وضعیت ، میوه های خام تابستانه را هم نمی توانم به صورت خام بخورم این حالت نفخ معده ، حتی بعضی وقت ها باعث فشار آمدن به ریه ها و تنفسم هم می شه ،قای دکتر امروز هم وزن من 78 کیلو بود و علیرغم آنکه دیروز برنج خورده بودم ولی باز هم افزایش نداشت آیا در رژیم غذایی تان ممکن هست که من تغییری رو در وزنم ببینم آیا ممکنه راهنمایی ام نمایید ؟

تالاسمی مینور دارم و خیلی ضعف میکنم

سلام من 21 سال سن دارم و ضعف شدیدی توی بدنم حس میکنم. از پله بالارفتن برای من عذابه. ورزش کردن خیلی بیشتر اذیتم میکنه سردرد میگیرم سرگیجه حالت تهوع حتی یکبار تا مرحله غش کردن هم رفتم. فعالیت توی خونه که ی ذره کار کنم فورا خسته میشم میخواستم ببینم اگر قرص یا رژیم خاصی نیاز هست داشته باشم تا یکم بهتر بشم بهم بگید