بازگشت به لیست سوالات
م.ر
عنوان :

رژیم غذایی

پزشک تغذیه و متابولیسم
باسلام
اینجانب با قد169 و با وزن 72 هستم و میخواهم برنامه غذایی برای کاهش وزن به من ارائه بدید
با تشکر فراوان

سلام
در خدمت هستم
تماس بگیرید جهت هماهنگی




سوالات مشابه


چاقی زیاد

سلام عرض میکنم خانم دکتر وقتتون بخیر من خانم 21 ساله متاهل و یک پسر یک و نیم ساله دارم.از وقتی یادم میاد نسبت به همسن و سالهای خودم چاق تر بودم با اینکه غذاهم کم میخوردم.بخاطر بی اشتهایی شدیدی که داشتم اطرافیان و خانواده ام به زور غذا بهم میدادن تا اینکه بالاخره معده م جا باز کرد و خیلی پرخور شدم.مخصوصا موقع عصبانیت گاهی یه قابلمه برنج میخوردم.دبیرستانی که بودم مدام روزه و رژیم های نجومی سرخودمیگرفتم که لاغربشم که باعث شد معده درد بگیرم و موقع گرسنگی معده م صدا بده درحالیکه قبل از اون رژیم ها اینطور نبودم.خواهش میکنم کمکم کنید فکر نمیکنم فقط با کم خوردن بتونم به وزن ایده آلم برسم و با وجود بچه کوچیک و این وضعیت کرونا باشگاه هم نمیتونم برم.

تغذیه بیمار سرطانی

سلام دکتر..مادرم 63ساله هستن و 2سال پیش سرطان سینه گرفتن و عمل شدن و سینه چپ تخلیه شد. کمی به زیربغل هم رفته بود و نوعش هرتوپلاس بود. متاستاز زد به کبد و ندول هایی ایجاد شد که اخیرا کمی بزرگترم شده. 25روز پیش مقدار گلبول سفیدش بسیار پایین آمد و به 400 رسید با تب و عفونت 11روز بیمارستان فجر بستری شد و میگفتن مشکوک به کرونا است. گلبول سفیدش به 6500 رسید تب قطع شد و 2هفتس که مرخص شده. الان ضعف بسیار شدیدی داره و با توجه به وضعیت کبدش طبق تجویز دکتر سرطانش فقط اجازه استفاده از روغن هسته انگور داره و گوشت گاو و گوسفند اجازه نداره بخوره و گوشت شترمرغ و بوقلمون و بلدرچین و مرغ استفاده میکنه. لطفا راهنمایی کنید برای رفع مشکل ضعف شدید و وضعیت سرطانی کبدش چه تغذیه ای داشته باشه؟ معده حساسی داره و دیابت و فشارخون نداره.

رژیم سنگ کیسه صفری

سلام من مادر بزرگ 72 ساله که سنگ کیسه صفری داره ی رژیم مناسب ایشون میخواستم که سنگ دارن که درد کمتری داشته باشن.مرسی

افزایش وزن

باعرض سلام وخسته نباشید.برای چاق شدن درحد10 کیلو، شما چه قرص یا پودر، یاچه غذاهایی پیشنهاد میکنید.که تضمینی باشه وبرگشت نداشته باشه باتشکر

وعده های غذایی

سلام خانم دکتر مقصودی. روزتون بخیر. مرد 21ساله با وزن 70 و قد 170 هستم. می خواستم بدونم که تعداد میان وعده میان وعده های اصلیم چند تا باشه و در هر کدوم معمولا چه مواد غذایی رو تا چه حد می تونم مصرف کنم؟