بازگشت به لیست سوالات
M.M
عنوان :

درد پا

متخصص ارتوپدی
دکتر سلام خسته نباشید من پارسال خوردم زمین و ساق پام خورد به جدول و استخوان پام حالت تو رفتگی پیدا کرده و یکم که راه میرم یا میدوم از داخل درد و تیر میکشید خواستم علتشو بدونم و چکار باید انجام بدم؟

سلام .. احتمالا چربی زیر پوست دچار نکروز شده .. ولی بهر حال تا دیده نشه نمیشه دقیق گفت




سوالات مشابه


زانو درد شدید رباط و مینیسک

کاهش درد و التهاب ناشی از ضرب خوردگی در تمرین سابقه کشیدکی مینیسک و پارگی رباط

درد انگشت شست دست راست

با سلام. از یک ماه پیش شست دست من درد میکنه و یادم نمیاد که ضربه خورده باشه، وقتی به سمت بیرون و داخل و بالا کشیده میشه درد زیادی میگیره و کاملا هم میتونم انگشتمو تکون بدم. از پماد پیروکسیکام هم استفاده کردم ولی دردم بیشتر میشه. هیچ کبودی و ورمی هم ندارم. شما تشخیصتون چی هست؟

کمر درد

سلام دختری 22 ساله هستم 3هفته پیش با بلند کردن جسم سنگین در منزل دچار کمر درد شدم(پایین کمر)،چند روز اول فقط کمر درد خفیف بود وقتی که رفتم باشگاه(8 ماه بدنسازی کار میکنم) دردم شدید شد و شروع به تیر کشیدن به لگن،ران و ساق پا کرد طوری که حتی نمیتونستم خم بشم اوایل درد در تمام قسمت پایین کمرم حس میشد اما حالا بیشتر در یک نقطه سمت راست پایین کمرم جایی ک کمی گود هست احساس میشه گرچه درد و گرفتگی نسبت به هفته اول کمتر شده اما هنوز یک وقت هایی دردش زیاد میشه مخصوصا موقع بلند کردن جسمی یا وقتی که در معرض هوای سرد قرار میگیرم هم درد زیاد میشه میخواستم تشخیص شما را بدانم ممنون

کیست مچ دست

سلام روزخوش خانم دکتر.الان 3ماهه مچ دست چپم،یه کیست درامده اولش کوچک بودالان یخورده بزرگ شده بعضی وقتا ازدستم زیادکارمیکشم درددارم.حتمابایدجراحی بشه یاخودش بعدمدتی خوب میشه. عکس ازمچ دستم.

خمیدگی انگشت وسط

سلام مادرمن بیماری روماتیسم مفصلی داره و پانزده ساله که پردنیزولون و ازاتیوپرین و متوتروکسات میخوره..چند ماه هست که انگشت وسطیش خم شده و دردناک هم هست و به همون حالت مونده..عکسشو فرستادم براتون.خم و راست هم نمیشه..و توی عملکرد زندگیشون تاثیر گذاشته..دکتر روماتولوژشون گفته با تزریق حل نمیشه احتمالا باید عمل شه..خواستم بپرس از خدمتتون با عمل امکان بهبود کامل هست..با توجه به این داروها و اینکه به خاطر این داروها تازه دیابت هم گرفتن و متفورمین میخورن ولی قندشون تو محدوده دویسته.واگه با عمل خوب میشه در مشهد کجارو پیشنهاد میکنید؟..ممنونم