بازگشت به لیست سوالات
ا.ر
عنوان :

التهاب روده

فوق تخصص گوارش و کبد
با سلام من حدوده 2 ساله بیماری التهاب روده توسط متخصص تشخیص داده شده برام .در طول این دوسال ازمایشات فراوانی ازم گرفته شده با مبالغ زیاد از جمله کلنوسکوپی اما درمانی صورت نگرفته در حال حاظر فقط از دو داروی بیسموت ساب سیترات و مترونیدازول و مزالازین استفاده کردم اما هیچ نتیجه ای نگرفتم به محض قطع دارو دوباره علائم بر می گرده دو ساله به طور مرتب مصرف می کنم البته به جز مزالازین که دوره ای مصرف کردم لطفا راهنمایی کنید

سلام جهت اظهار نظر لازم است ویزیت شده و مدارک واقدامات قبلی رویت شپد.




سوالات مشابه


مکمل فول فلکس پلاس

سلام من زخم معده دارم آیا مصرف 60 عدد از کپسول های فول فلکس پلاس برای کسی که زخم معده داره میتونه باعث خونریزی معده بشه؟

شکم درد

سلام دکتر تورو خدا جواب بدین دیشب خیلی شب سختی برای مادر بود صبح اومد و ماجرای دیشب رو با گریه برام تعریف کرد به گفته های ایشون پدرم دیشب به دلیل درد خیلی وحشتناک در ناحیه شکم از خواب بیدارشدن و مادرم را بیدار کردن خیلی خیلی اوضاع بدی داشتن مادرم میخواستن ایشون رو ببرن دکتر ولی پدرم میگفت به بیمارستان نمی رسم ... مادرم تنها کاری که کرد یه مقدار 40گیاه به پدرم داد بعد از اون پدرم شروع به اسهال و استفراغ شدید کردن ... میشه لطفا بگین دلیلش چی میتونه باشه ؟

باد گلو

سلام. من چند ماه است بعد از خوردن هر چیزی احساس می کنم بادگلو دارم حتی یک لقمه کوچک. منظورم اروغ صدادار نیست حس می کنم باد از معده به گلویم وارد می شود که سریع هم از دهان یا گوش خارج می شود. ازمایش هایی که داده ام مثل ازمایش برای میکروب معده یا ازمایش خون یا stool calprotectin هیچ کدام مشکلی نشان نداده ولی نگران هستم که علت این مشکل چیست و ایا ممکن است نشانی از مشکل در دستگاه گوارش باشد؟ حس درد هم ندارم. اوایل که این مشکل پیش امد حس پر بودن و سیر داشتم ولی بعد مصرف 14 روز امپرازول این مشکل رفع شد و الان حس سیری ندارم و اشتهای خوبی دارم فقط این بادگلو من را نگران می کند که شاید اتفاقی در بدنم افتاده. ممنون می شوم راهنمایی کنید. وزنم 110 کیلو قد 180.

کبد

صاحب سونو بیماری رماتیسم اسکلردرمی دارن میشه خواهش کنم نظرتون راجبه این سنو بفرمایید

معده

سلام خسته نباشین معده درد دارم بعضی وقتام دردش میکشه ب قلبو کتف و گرفتگی استخون بعد این علائم ممکنه برای اذیت کردن غذا باشه چون میسوزونه معدمو مشکل چیه درمانش چیه؟ممنون