بازگشت به لیست سوالات
M.H
عنوان :

کمر درد

متخصص ارتوپدی
کمرم یه جاش اندازه یه انگشت درد میکنه یک ماه شده

سلام. مربوط به عضله ست. نیاز به فیزیوتراپی دارید.




سوالات مشابه


بلز پالسی (بیمار دکتر حقی)

سلام. من هفتم بهمن بلز پالسی گرفتم. عصب 7 سمت راست صورتم فلج شد. دوهفته دارو خوردم و 6 جلسه در بیمارستان فیروزگر فیزیوترابی کردم .با اتفاقات کرونا دیگه فیزیوترابی را ادامه ندادم. حدود دو هفته پیش دکتر حقی نامه دادند که مطب شما بیام اما مطب تون تعطیل بود. با این شرایط که مدام به ما هشدار می دهند از خانه خارج نشوید من چه کاری می توانم برای درمانم انجام دهم ؟ چه ورزش هایی می توانم در خانه انجام دهم ؟چه زمانی شما مطب تان را باز می کنید؟ دکتر لطفا من را راهنمایی کنید. باید چی کار کنم . از لطف تون سپاسگزارم.

درد پاشنه پا

سلام آقای دکتر یزدانی. سال نو مبارک. من معصومه ابراهیمی 42 ساله از بیماران شما هستم که به خاطر درد کمر درد پای راست و سیاتیک 4 جلسه لیزر درمانی گرفتم. در حال حاضر کم و بیش وضعیت کمر بهتر شده و با انجام ورزش هایی که تجویز کرده اید در شرایط خوبی هستم. منتها از دو روز پیش پاشنه پا راست به شدت تیر می کشد. چند ساعت درد تیر کشنده و سوزن سوزن دارد. تا ساق پا احساس سنگینی کرختی دارم. در شب و در هنگام خواب گاهی بسیار پاشنه پا تیر میکشد. نمی دانم مربوط به همان پادرد و سیاتیک است که حالا به پاشنه منتقل شده است؟ البته در این ایام القرنطینه در خانه روزی یک ساعت پیاده روی با پای برهنه روی فرش و سرامیک می روم. آیا ممکن است راه رفتن روی فرش و سرامیک این درد را ایجاد کرده باشد؟ چکار باید بکنم؟ ممنون از لطفتان

درد پا

من 10روز پیش وسیله سنگینی افتاد روی پاهام از زانو به پایین زخم شد همراه با درد زیاد رفتم رادیو گرافی انجام دادم گفتن شکستگی نیست و فقط ضرب دیدگیه زخمام تو این 10 روز بهتر شدن ولی زانوم خیلی درد میکنه و موقع راه رفتن نمیتونم قدم هامو درست بردارم پاهامو کلا به زور میکشم زیر زانومم یه مایعی رو حس میکنم که تکون میخوره باید زمان بدم خوب بشه؟ یا مشکل حادیه؟

درد گردن و تیر کشیدن دست

سلام خسته تباشید ,من با صاف و راست نگه داشتن دیت انگشت های اشاره و شستم حالت تیر کشیدن دارن و البته با فشار دادن ناحیه زیر ترقوه این تیرکشیدن متوقف میشه البته با خم کردن گردن هم درد گردن هم دارم ممنون میشم علتش و البته راه های توقف درد و بگید

رباط صلیبی

سلام،پارگی ناکامل رباط صلیبی قدامی دو درمان داره یکی بازتوانی یا تقویت عضلات چهار سر و دیگری جراحی یه سوال دارم البته متوجه هستم که شاید نشه برای همه یه حکم واحد داد ولی در حالت کلی برای افراد ورزشکار یا دارای سطح فعالیت بالا که دچار "پارگی ناکامل" هستند و نیاز به یک زانوی با ثبات دارند جراحی در اولویت است یا بازتوانی؟آیا بازتوانی می تونه نتیجه ای در حد جراحی به بار بیاره؟