بازگشت به لیست سوالات
م.ح
عنوان :

تپش قلب

متخصص قلب و عروق
باسلام بنده شش ماه پیش بصورت ناگهانی تپش قلب بالایی داشتم به جوری که خودم احساس میکردم بعدش به پزشک مراجعه کردم که با گرفتن ازمایش و نوار قلب اکو و غیره گفت که مشکلی نداری اما احساس میکردم یکهو ضربانم پایین میاد و نفس کشیدن سخت میشه و یکهو بالا میره بعد از چند ماه دوباره به یکی از متخصص ها مراجه کردم ایشون گفتن احتمال وجود یک راه مخفی در قلب هستش و احتمال داره چند سال یک بار به سراغت بیاد و شایدم نیاد بعد از اون من به کوه نوردی رفتم از دفعه اول که این اتفاق افتاد سابقه پیاده روی طولانی و کوهنوریدی طولانی رو داشتم ایندفعه که به کوه رفتم بعد از نیمی از راه متوجه شدم احساس خستگی میکنم و ضربان قلب بالا رفته درد عظلات داشتم در حد خستگی و احساس تاری چشم بعد از این اتفاق برگشتم در راه برگشت سمت راست بدنم شروع به سیخ زدگی شدید کرد و دست راستم انگار سمت بی حسی میرفت و تمام انرژیم تموم شدع بود بعدش به پزشک مراجعه کردم با گرفتن نوار قلب گفتن که ضربانتون روی 180 هستش و احتمال به خرابی دستگاه دادن چون فشارم نرمال بود بعد از اون هر دفعه که استرس و یا هیجان زده میشم قلبم شروع به تپش زیاد میکنه جوری که تا دستمو میزار روی قلبم از شدتش مطمعن میشم می خواستم ببینم مشکلم چیه ؟

سلام سنتون؟سابقه هر نوع بیماری؟سابقه قلبی در خانواده؟

نوارتون رو هم که ضربان 180 نشون میداد بفرستید اینجا

19 سال سابقه بیماری ندارم نوار قلب متاسفانه دکتر ندادش

علائم به حملات استرسی و اضطرابی بیشتر میخوره اما بهترین کاری که میشه واسه تشخیص قطعی کرد گرفتن نوار حین طپش هست




سوالات مشابه


سرگیجه در حالت دراز کش

سلام.پدر من 69 سالشون هست . داروی انالاپریل 20 مصرف می کنند. فشار معمولا 13-12 روی 8 هست با دارو. چند شب پیش وقتی دراز می کشیدن سرگیجه داشتن . در حالت نشسته نه. حالت تهوع هم اضافه شد. تا اینکه سعی کردن بخوابن و حالش بد و استفراغ کرد و چند بار تکرار شد. البته اندانسترون بهشون دادم که البته بالا اوردش. و در نهایت خوابیدن. می خواستم بدونم جای نگرانی داره ؟

آنژیوگرافی

سلام دکتر،پدر من آنژیوگرافی انجام دادن و گفتن گرفتگی داره، اگر امکانش هست این انژیو رو میگید مشکلش چیه؟ کدوم رگا گرفتگی دارن؟ و چه کاری باید انجام بدیم؟ ممنون میشم????

انژیو گرافی

سلام دکتر،پدر من انژیوگرافی انجام دادن و گفتن گرفتگی داره، اگر ممکنه این انژیو رو بگید مشکلش چیه و کدوم رگ دچار مشکل شده و نشکل در چه حد هست و این که چیکار میتونیم بکنیم؟! ممنون از لطفتون????

درد در ناحیه قلب

سلام و عرض ادب آقای دکتر روز بخیربرای دختری 11 ساله مسدع اوقات شده ام.این دختر نزدیک به 1 سال است که گه گاهی در طول روز دچار درد در ناحیه قلب می شود.حدود نیم ساعت تا 15 دقیقه زمان میبرد که درد آن ناحیه خوب شود.کمی پشتش را ماساژ می دهند تا خوب شود.ممنون میشم ما را راهنمایی بفرمایید

سوزش دست

باسلام، رجبی هستم پدرم نارسایی قلبی دارد وتحت نظر شماست ، چند ماهی است که پوست دستهای ایشان از بازو تا مچ (به خصوص دست چپ)سوزش شدیدی دارد به صورتی که حتی با تماس لباس هم موجب ناراحتی شدیدش می شود، ضمنا از مچ به پایین هم در بیشتر مواقع بی حس است ، لازم به ذکر است که پای چپ پدرم از زانو به پایین ورم کرده ، با توجه به اینکه من شنیده ام مشکلات عروق محیطی هم سبب آسبب به رگهای خونی ومحدود کردن جریان خون به پوست و به ویژه در دستها و پاها وهمچنین با عث ایجاد تورم در پا می شود لطفا در این باره راهنمایی فرمایید