بازگشت به لیست سوالات
ت.ا
عنوان :

ریزش مو

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام من دو سه سالی هست ریزش مو دارم اما چند ماهیه که بشدت ریزشم زیاد شده مشکل کم خونی هم ندارم،اما مدتیه که هرماه از قرص لونژیل استفاده میکنم،ایا دلیل ریزش مو و کم حجم شدن موهام بخاطر قرص ضدبارداریه،یا دلیلای دیگه ای هم هست و ایا نیاز به ازمایش دارم؟اگر پاسخ دهید ممنون میشم

دکتر ناهید همتیان بروجنی

سلام، ریزش مو دلایل مختلفی میتونه داشته باشه. باید حتما معاینه بشید و در صورت نیاز آزمایش براتون درخواست بشه




شما هم سوال مشابهی دارید؟ از بین صدها پزشک با دانش و با تجربه زوپ سوال خود را بپرسید یا وقت ویزیت ویدئویی یا حضوری خود را رزرو کنید.



سوالات مشابه


لک و کک ومک

سلام من ۲۷سال دارم صورتم به مرور زمان لک و کک مک زده داره بیشتر میشه هیچ مشکل ندارم از نظر بیماری ها کاملا سالم باید چکار کنم

موی صورت

۲۲ سالمه ورزشکارم ولی هنوز صورتم مو(ریش و سبیل)نداره ...چیکار کنم

پوست

سلام آقای دکتر من پوست و موی خیلی چربی دارم.. اما گاهی روی بینی و کمی هم پیشانی خشک میشه و قرمز و بعد پوسته سفید رنگ تشکیل میشه که گاهی هم سوزش دارن..اگر از لوسیون بتامتازون استفاده کنم چند روزی خوب می شود ولی بعد از مدتی همان شرایط پیش می آید.. راهی برای درمان قطعی نیست؟

مشکلات پوست

سلام من ١٨ سالمه حدودا ٦٠ کیلو وزنم... من پوست صورتم به خصوص بالای ابرو هام پوسته پوسته میشه که عکسش تو پیوست هست... دومین مشکلم هم شوره سرم هست، موهامم تقریبا چربه...چیکار کنم؟ ممنون از پاسخگویی

معرفی رنگ موی که ضرر و مواد شیمیایی کمی داشته باشد

سلام-من از نوجوانی بیشتر موهایم سفید بود برای همین از حنای هندی استفاده میکردم الان حنای هندی اصل در بازار نیست و پوست صورتم به خارش افتاده (برای رنگ کردن ریشم هم استفاده می کنم)لطفا یک رنگ موی کم ضرر را به من معرفی کنید با تشکر