بازگشت به لیست سوالات
ش.و
عنوان :

شپش مو

متخصص پوست، مو و زیبایی
با سلام
من دانشجوی یکی از دانشگاهای تهران هستم .
توی خابگاهمون شپش شایع شده
خودم کاملا پاکم
اما یکی از دوستای نزدیکم مبتلا شده
الان تو خابگاه گفتن ک شامپو پرمترین رو باید همه بزنن
بنظرتون بزنم ؟ شنیدم در این صورت موها مستعد گرفتن شپش میشن
میترسم بزنم
تممممام نکات ایمنی رو میدونم و رعایت میکنم
اما در مورد شامپو مطمئن نیستم ک بزنم یا ن

سلام. حتما از شامپو استفاده کنید. به هیچ وجه شما را مستعد گرفتن شپش نمیکنه.




سوالات مشابه


عرق کف دست

سلام جناب دکتر من کف دست هایم عرق میکند و ازمایش قند وچربی و تیروید هم دادم همش نرمال بود گفتن برید پیش دکتر پوست میخواستم ببینم ایا این عرق نشانه یک نوع بیماری است

جوش کف سر

سلام مدتی کف سرم جوش زده و گاهی خارش دارم با توجه به شرایط موجود میترسم برم مطب از داروی زیر که قبلا دکتر برای هارش داده بود چند بار زدم حالاننیدانم دقیقا بعد از استفاده از ان جوش زده یا یبل هم بود ولی دکتر به من نگفتن جوش داره گفتن ملتهب 01

ریزش مو

سلام خدمت جناب دکتر سعیدی عزیز،من از مراجعین خودتون هستم دوماه پیش از شهر کرمانشاه اومدم حضورتون و این برج 19 هم باهاتون نوبت داشتم اما متاسفانه.اتوبوسهای شهرمون مسافر جابه جا نمیکنن.بخاطر این مریضی.خواستم اگه میشه بهم دارو بگید ادامه ویزیت که اینجا بگیرم و خداروشکر به لطف شما موهام خیلی خوب شده.

کورک

سلام خانم دکتر،من روی باسنم کورک های خیلییییی دردناکی میزنم 5 سال پیش تحت نظر دکتر به مدت 15 روز قرص رفامپین و کلوگزاسیلین 500 مصرف کردم به همراه محلول Alcl و الکل خوب شدم ولی مجددا برگشت دوباره این دوره رو طی کردم ولی باز هم برگشت دکتری که تحت نظر بودم گفتن پماد موپیروسین باید ماهی یه هفته داخل بینی زده بشه ولی من اصلااا نمیتونم اون و مصرف کنم راهی هست دکتر؟ و اینکه برای از بین بردن لک ناشی کورک ها چه کرمی میتونم استفاده کنم که سریع بره؟

خشکی ترک و چروک پوست دست

سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز. خانم دکتر این روزا برای پیشگیری از بیماری کرونا توصیه میشه که مرتب دست ها رو بشوریم و من با توجه به شرایطم که دو تا پسر کوچولو دارم و دایم باید دست اونها و خودم و بشورم پوست دستام تا مچ داره چروک و خشک و ترک خورده میشه پوستم زمخت و خشک شده. می خواستم از شما راهنمایی بگیریم کرم یا پمادی معرفی کنید که تاثیرش زود و زیاد باشه دستام پیر شدن خیلی ناراحتم. ممنونم از راهنماییتون.