بازگشت به لیست سوالات
ی.ج
عنوان :

سلام خسته نباشی..یه لک رو بدنم در آ مده در پهلو می

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام خسته نبلشی.من ازخوزستان هستم یه لک تقربیا قهوه ای رنگ رو پهلو در آ مده خواستم علتش بدونم

سلام، چون در آب و هوای شرجی زندگی میکنید احتمال عفونت قارچی یا باکتریایی وجود دارد. به متخصص پوست مراجعه کنید تا معاینه بشید و در صورت نیاز براتون درمان شروع کنند.




سوالات مشابه


ضایعه پوستی

سلام آقای دکتر شصت هردو پای پسرم پوسته شده انگشتای دیگه شم داره میشه فلوسینولون که فرمودید جواب نداد الان یه هفته شده. اگه لازمه بیارمش خدمتتون

اگزما؟

سلام؛ خسته نباشید. چندین ماهه که روی پوست دستهام لکهای خارشدار قرمز که توی عکس هست ایجاد میشه. روی بازو و پایین مچ. مدت زیادی هم میمونه. به نظر خودم اومد که اگزما باشه.

ادامه درمان

سلام و خسته نباشید من چند ماه پیش با شما درمان جوش صورتم رو شروع کردم که قرص سیپروترون و کرم اکنومگا بود قرار شد که 3 دوره مصرف کنم و نتیجه رو بگم و اینکه چون کیست سینه داشتم گفتید اول سونو کنم که انجام دادم و با دکتر زنان مشورت کردم گفتن چون از نوع فیبرو کیستیک هست مشکلی نداره و میتونم مصرف کنم مخصوصا دوره کوتاه مدت تا 6 ماه حالا من اخرین قرص رو هم مصرف کردم و میخام بدونم برای ادامه چه کاری باید انجام بدم تو این مدت کمتر جوش زدم دیگه نزدیک پریودم 7 8 تا بزنم نبود و اینکه خونریرزی پریود و دردم هم کمتر شده و اصلا مسکن مصرف نمیکنم دوتا عکسی هم که فرستادم یکیش بعد 10 روز درمانم هست که شدیدا صورتم ریخته بود بیرون و اون یکی هم همین امروز هست

زخم زیر چشم

سلام آقای دکتر عسکری سبز کوهی. وقتتون بخیر. من حودود چند ماهی هست که زیر دوتا چشمم دو تا خراش ریز که احتمالا به خاطر خاروندن صورتم بوده ایجاد شده، اما از همون حدود یک سال پیش تا الان هر چند روز یه بار که به صورتم اب میزنم، اون زخم ها میسوزند. راه حل شما چیه؟؟

پوست

سلام آقای دکترخسته نباشیدچقدرویزیتتون روگرون کردید