بازگشت به لیست سوالات
م.م
عنوان :

آزمایش خون cbc

فوق تخصص هماتولوژی و انکولوژی کودکا ...
سلام
من برای قبل ازبارداری آزمایش دادم
دکترم نگفت بهم دقیق الان من کم خونی فقرِآهن دارم یا مینور هستم
ابتدااینکه میخام بدونم بااین جواب آزمایش تشخیص شما چیه.

واینکه برای بارداری مشکلی ایجاد میکنه؟
باید چه دارویی مصرف کنم

ازمایش را باید دید ولی برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکند




سوالات مشابه


پت اسکن

اگر امکان دارد پت اسکن مادرمو مشاهده کنید و نظر دهید. منشا بیماری مادرم مشخص نیست در حال خاضر به دلیل آب آوردن ریه هایش درد بیمارستان بستری است تمام مدارک موجود است.

خون دماغ

با سلام خدمت پزشک محترم دو یا سه سالی هست که پسرم هر از گاهی خون دماغ مبشه که بدون علت هست مثلا نسشته داره تلویزیون میبینه یهو خون دماغ میشه و مقدارش هم تقریبا زیاده خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنیید و این که خطرناکه پسرم حدودا 10 ساله است

تفسیر نتیچه سی تی اسکن

با سلام, با توجه به تشخیص سرطان رحم (در مراحل اولیه) و خارج کردن کامل رحم و تخمدان در مهرماه امسال و بعد از ان انجام 25,جلسه پرتودرمانی نسبت به سی تی اسکن اقدام کردم .در حال حاضر هیچگونه مشکل خاصی ندارم. نتیجه ضمیمه این متن است ، در صورت امکان محبت بفرمایید بررسی و اعلام نظر فرمایید. متشکرم.

ازمایش

سلام اقای دکتر 41 سالمه و 3 سال است aml m3دارم باatraدارم شدم و2 سالatraخوردم ویک سال است قطع درمانم هر ماه یک بار آزمایش pml raraمیدم این دفعه جواب ازمایشم نوشته کمتر از یک درصد ولی قبلا نگاتیو بوده. اقای دکتر این یعنی عود بیماری؟

عوارض اسکن هسته ای قلب

سلام آقای دکتر ما در کرمانشاه زندگی می کنیم، در مورد عوارض اسکن هسته ای قلب از خدمتتون سوال دارم، مادر من 75 ساله می باشند، ایشان در دی ماه سال 94 برای اولین بار اسکن هسته ای قلب رو انجام دادند و سپس برای بار دوم در اردیبهشت ماه سال 96 اسکن هسته ای قلب رو انجام دادند که البته نتیجه هر دو اسکن هسته ای خوب اعلام شد و عوارض ناشی از اسکن هسته ای هم رخ نداد، در بعضی سایت های اینترنتی از عوارض اسکن هسته ای قلب بخصوص سرطان زا بودن مواد رادیواکتیو استفاده شده برای بیمارانی که اقدام به انجام این آزمایش می کنند سخن گفته شده ( بخصوص برای زنان مسن ) در حالیکه برخی سایت های دیگر مدعی شده اند عوارض اسکن هسته ای قلب جدی نیست و اشعه موجود در بدن بیمار نیز بسیار اندک بوده و فقط کمی بیشتر از اشعه دریافت شده طبیعی است که بصورت سالیانه از محیط طبیعی اطراف دریافت می شود، حال سوال من از شما بعنوان یک متخصص این هست که کدامیک از این ادعاها درست است و اگر مادرم برای بار سوم و پس از 2 سال از اسکن هسته ای قبلی اقدام به انجام مجدد این آزمایش نمایند امکان بروز عوارض در مادرم چقدر است؟ بسیار سپاسگزار