بازگشت به لیست سوالات
ز.د
عنوان :

بارداری

متخصص زنان، زایمان و نازایی
سلام خسته نباشید من هفته6بارداری هستم امروزی یکم خونریزی داشتم سنو انجام دادم گفتن چیزی مشاهده نشده اخرین بتای خونم هم 2025 بوده تاریخ 30/11هست تشخیص شما چیه؟؟؟؟؟

سلام.معمولا در این حد بتا ساک حاملگی رویت میشود.در صورت درد شکم و یا خونریزی حتما به پزشک مراجعه کنید و 48 ساعت بعد از اون ازمایش قبل تیتر بتا چک کنید تا سیر افزایش ان چک شود.در این موارد حاملگی خارج رحمی باید مد نظر باشد لطفا جهت بررسی ان مراجعه حضوری به پزشک داشته باشید.




سوالات مشابه


کیست اندومتریوز

با سلام من بیست پنج و سالمه یک کیست اندومتریوز در تخمدان سمت چپ داشتم با اندازه شش سانتی متر پاره شد وقبل پاره شدن پس از هر بار پریود درد داشتم که این درد در زمان پارگی به اوجش رسید وبا مصرف یک عدد اچ دی پاره شد و پس از پارگی به چهارسانت رسید ودفع خون رخ داد وپس از یک دوره اچ دی به سه سانت رسید و دیگه دردی ندارم وتست CA125پس از یک دوره 69بوده است و سایر پارامتر در حد ایده ال بوده است دکتر تجویز دو دوره اچ دی داده است با توجه به این که درد ندارم نیاز به لاچراسکوچی است یا خیر و این که متاهلم و قصد بارداری ندارم

تنبلی تخمدان

سلام من 27سالمه ومدت ده ساله ک تنبلی تخمدان دارم مجردم درآینده باردارمیشم بدون مشکل پریودمیشم هرماه باچندروزاختلاف ممنون

قرص سیپترون

سلام .من چهار ساله قرص سیپترون واسه جوش صورت استفاده می کنم .دو ساله ازدواج کردم مصرف این قرص قطع نکردم .ادامه مصرف این قرص برای بارداری در آینده مشکل ساز میشه؟

بارداری

سلام من به خاطر جوش های شدید صورتم قرص isotrotenion مصرف کردم به تعداد 318 عدد. دکتر پوستم گفت ک بعد از مصرف این قرص بارداری تا بعد از 2 ماه اشکالی ندارد. اما از داروخانه ک پرسیدم گفت تا 2-3 سال بارداری اشکال دارد. در صورتی ک در بروشور دارو هم 1-2 ماه قید شده بود. حالا چه مدتی درست است؟

بخیه سزارین

خانمم 34 سالشه - 9 ماه پیش زایمان دوم رو مثل زایمان اول و بدون مشکل خاصی بصورت سزارین انجام داد - چند روزی یه مقدار از نظر کاری فشار بدنی و خستگی به خودش وارد کرده و الان جای بخیه هاش درد میکنه - پایین شکم سمت چپ - دوباره باید جراحی بشه ؟!