بازگشت به لیست سوالات
ا.ر
عنوان :

خارش شدید و جوشهای تاول مانند

متخصص پوست، مو و زیبایی
سلام خسته نباشید
چند ماه پیش با خانمم از قشم با کلی صدف دریایی برگشتیم .خانمم صدفهارو شست روز بعد دستاش شروع به خارش شدید و تاول های کوچیک بین انگشتاش زده بود روز به روز خارش بدنش سینه هاش و ... بیشتر شد و جوشهای تاول مانند در جاهایی از بدنش دیده شد یه مدتی این مشکل داشت تا کمرنگ شد و حالا من با این موضوع درگیر شدم و شروعش از روی باسنم با جوشی خیلی بزرگ شروع شد که حسابی خارش داره و این جوش الان 4 تا شده و روی اون باسنم هم زده و بین انگشت پاهام دستام زانوهام جوشای کوچولو دیده میشه با خارش خیلی شدید
رفتم دکتر گفت عفونت پوستیه و بهم پماد ساختگی و چرک خشکنی داد اما فایده نداشته امروز تو اینترنت خوندم انگل پوستی جرب و خیلی علائم شبیح خیلی نگران شدم از کجا باید شروع کنم و مطمن بشم که مریضیم چیه ؟
دکترای پوست اینجا نوبت دهی برای ماهای اینده میدن و من واقعا نگرانم و میترسم دیر بشه غیر از افزایش جوش ها و خارش شدید
ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید از کجا شروع کنم یا اصلا دلیل این جوشها چیه؟

سلام.
شما هر دو مبتلا به بیماری گال شدین.ربطی به صدف ها نداشته محل اقامتتون آلوده به گال بوده.
لباس هاتون و ملحفه ها با دمای 60 درجه در ماشین لباسشویی شسته شود در آفتاب پهن شود و سپس اتو شوند
اسپری درمین از داروخانه بگیرد به باقی البسه و پتو و ... که قابل شستن نیست اسپری شود
کرم پرمترین 5% تهیه کنید هر کدومتون 2 تا کرم.
هر کدوم یکی از کرم هارو به کل بدن بمالید 12 ساعت روی بدنتون بمونه بعد حمام کنید .هفته بعد تکرار کنید.

سلام و عرض خسته نباشید میخواستم بپرسم چند نوبت باید از کرم استفاده کنم و ایا کسانی که در منزل ما رفت و اماد داشتن و ما باهاشون در ارتباط هستیم مبتلا شدن یا در منزلی دیگر رفت اماد داریم و شب را در انجا سپری کردیم گال را به اون فرد یا منزل انتقال دادیم ؟
خواهشا کاملتر بهم پاسخ بدین چون من این مدت زیاد منزل پدری زندگی کردم و نگرانم که خانه و لوازم پدری هم مبتلا شده باشد و اگه حوله و لباسی از من در لباس شویی انها شسته شده باشد چطور؟
واقعا از پاسختون ممنونم

کرم را دو نوبت با فاصله یک هفته استفاده کنید
بله هر جا که رفتین یا هر کسی که به خانه شما آمده احتمال داره مبتلا بشه .علایم بیماری بعد از چند روز تا چند ماه خودشو نشون می ده .




سوالات مشابه


دانه های روی کشاله ران

سلام وقتتون بخیر، دانه هایی ریز روی کشاله ران که به صورت خطی و ردیفی در دو سمت ایجاد شده البته چندسالی هست ولی به نظرم بیشتر شده و هیچ مشکلی برایم ندارد، خارش و سوزش ندارد ولی از نظر ظاهری خوشایند نیست ، میفرمایید این دانه ها چی هستند و درمان دارد؟ راهنمایی بفرمایید عکس خدمتتان ضمیمه شد ????

گل مژه و عفونت چشم

سلام آقای دکتر برادرم رو چشماش چند تا گل مژه زده و خیلی قرمزه بعضی وقتا هم درد میگیره بخصوص تو گرما بدتر میشه.میشه درمان دارویی بدید.قطره باکتی ماید هم اثر نکرده

ریزش مو

سلام آقای دکتر من مشکل ریزش مو شدید دارم خواستم منو برای درمان راهنمایی کنید

دوره درمان آکنه

سلام خسته نباشید آکنه ها خیلی خیلی بهتر شدن واقعا سپاسگزارم یکم قرمزی هنوز داره ولی بعضی موقع آکنه میزنم خیلی زود خوب میشه

درمان ریزش مو

سلام وقت بخیر من چند ماهی میشه ریزش موی شدید دارم البته ارثی هم هست. برای درمانش چکار می تونم بکنم