بازگشت به لیست سوالات
م.م
عنوان :

ابرو، صورت، سینه، پوست و ناخن

متخصص پوست، مو و زیبایی
با سلام
1- در طی مراجعه به سالن های زیبایی مختلف و عدم مهارت آرایشگران این سالن ها در کار با لوازم خاص، قسمت پایین و دم ابروهایم را از دست دادم و اکنون موهای کوچک در این ناحیه به وجود آمده اند. محلول ابروی میشا را برای من تجویز کردند اما خریداری نکردم. به نظر شما این محلول می تواند ابروهای من را به حالت قبل برگرداند؟ یا کار دیگری باید انجام دهم؟
2- در قسمت صورت و سینه ام جوش هایی به صورت ناپیوسته به وجود می آیند. علت جوش های صورت، استفاده از شیرینی جات هست اما علت جوش های سینه ام را نمی دانم. چون دستکاری می کنم جای آنها مانده. البته چرکی که از جوش های سینه ام خارج می شود زردتر از جوش های صورتم است. راه های از بین بردن جای جوش ها و کمتر ایجاد شدن آنها چیست؟
3- سیاهی صورت امکان دارد خود به خود به وجود آید و خود به خود از بین برود؟
4- برای اولین بار سینه و پشتم را با موم خارجی اپیلاسیون کردم که جلوی بدنم پر از جوش های چرکی شد اما پشتم را به خاطر ندارم که بدون استفاده از هیچ دارویی خود به خود رفع شدند. اگر باز هم دچار این جوش ها شدم و رفع نشدند، باید چه کاری انجام دهم؟
5- روی انگشت شست دست راستم گاهی اوقات می خارد و وقتی با انگشت و ناخن دست دیگرم رویش می کشم قاچ می خورد و زبر و سیاه رنگ می شود. کرم دست رویش می مالم مثل قبل می شود اما بعد از یک مدت دوباره می خارد. روی شست پای چپم هم یک خط صاف طوسی زبر هست. چند بار از کرم بدن سینره رویش مالیدم خوب شد اما دوباره طوسی و زبر شد. علت اینها چه چیزی می تواند باشد؟
6- حدود دو ماه به مدت ده ساعت دست راستم روی موس کامپیوتر بود. بعد از مدتی به خودم آمدم و دیدم که ناخن های دست راستم از شکل خود خارج شدند. آیا راه درمانی برای ناخن هایم وجود دارد؟ دوباره به شکل اول خودشان برمی گردند؟

با سلام
اگر علت مشکل ابرو همین باشد که نوشتید بله این دارو کمک میکند مگر اینکه علت چیز دیگرى باشد که نیاز به شناخت علت و درمان لازم دارد

علت جوش چربى پوست هست وشیرینى مى تواند بدتر کند وعلت نیست وطبیعى است اگر دستکارى کنید جاهایش بدجور مى ماند ،درمان جوش یک پیگیرى جدى دارد که باید تحت نظر پزشک متخصص شروع کنید وطى یک دوره 6تا هشت ماه ادامه دهید و سپس درمان جاى جوش را شروع مى کنید




سوالات مشابه


دانه های روی کشاله ران

سلام وقتتون بخیر، دانه هایی ریز روی کشاله ران که به صورت خطی و ردیفی در دو سمت ایجاد شده البته چندسالی هست ولی به نظرم بیشتر شده و هیچ مشکلی برایم ندارد، خارش و سوزش ندارد ولی از نظر ظاهری خوشایند نیست ، میفرمایید این دانه ها چی هستند و درمان دارد؟ راهنمایی بفرمایید عکس خدمتتان ضمیمه شد ????

گل مژه و عفونت چشم

سلام آقای دکتر برادرم رو چشماش چند تا گل مژه زده و خیلی قرمزه بعضی وقتا هم درد میگیره بخصوص تو گرما بدتر میشه.میشه درمان دارویی بدید.قطره باکتی ماید هم اثر نکرده

ریزش مو

سلام آقای دکتر من مشکل ریزش مو شدید دارم خواستم منو برای درمان راهنمایی کنید

دوره درمان آکنه

سلام خسته نباشید آکنه ها خیلی خیلی بهتر شدن واقعا سپاسگزارم یکم قرمزی هنوز داره ولی بعضی موقع آکنه میزنم خیلی زود خوب میشه

درمان ریزش مو

سلام وقت بخیر من چند ماهی میشه ریزش موی شدید دارم البته ارثی هم هست. برای درمانش چکار می تونم بکنم