بازگشت به لیست سوالات
ر.ز
عنوان :

تب و اسهال

متخصص بیماری های کودکان
دکتر رومیسا را صبح پیش شما آوردیم تو بیمارستان سلامت فردا . فرمودید آزمایش سرسع مدفوع بدهیم و جواب آزمایش را برای شما بفرستیم . این جواب آزمایش است . لطفا بفرمایید چی کار کنیم . ممنون . رومیسا یک سالش است . سپاس

تو مطب آزمایش را دیدم فقط این مشاوره رو باز میگذارم هر روز به من اطلاع رسانی کنید

سلام و روز بخیر جناب دکتر . اون کپسولی که داده بودید را باز کردم و داخل شیر ریختم و خورد . آنتی بیوتیکش هم نوبت دوم را بهش دادیم . استامینوفن هم بهش میدیم . غذا کم میخوره ولی . آب و شیر مادرش را خوب میخوره . ولی تبش هنوز پایین نیومده .
ممنون از این که مشاوره را باز گذاشتید . خیلی ماهید و گل
هنوز هم اسهالش برطرف نشده . امیدوارم امروز همه چی بهتر بشه . به نظر شما تا امشب اگه خوب نشد بیارمش بیمارستان یا تا فردا هم صبر کنیم جناب دکتر عزیز ؟

سلام اگر تب ادامه داشت امروز بیاورید مطب



سوالات مشابه


سرفه اب ریزش بینی و کمی تب

سلام دختر. من 12 ماهه است و الان چند روزه سرفه میکنه اب ریزش بینی داره اما شفافه و کمی هم تب میکنه و قطع میشه دکتر بردم ازیترومایسین داده هر 12 ساعت 1/5 سی سی و سیتریزین برای شب ها 2سی سی و دیفن هیدرامین هر8 ساعت 2 سی سی اما من بهبودی نمیبینم چه کنم ؟

بروز بثورات جلدی

سلام آقای دکتر پسر من یکسال سن داره و از هفته پیش درگیر ویروس دست و پا و دهان شد، همزمان سرماخوردگی و سینوزیت هم درگیرش کرد به متخصص اطفال در شهرستان مراجعه کردیم که بعد از معاینه داروهای کلاویسیلین و شربت سرماخوردگی تجویز کرد که بعد از مصرف علائم عفونت و سرما خوردگی کم شد، و دانه های ویروس دست و پا هم از حالت آبکی در اومد و خشک شد ولی امروز یه تعداد دانه های قرمز ریز در صورت و دست و شکم پدیدار شد و در حال زیاد شدن هست علتش را نمی دونم و شبیه ویروس هم نیست

اسهال استفراغ تب به مدت2هفته

سلام.دختر بچه 18ماهه وزنش10کیلو هستش به مدت 2هفته است که مریضه واسهال میکنه واستفراغ(یک روز در میان)خیلی هم شدید نیست اسهالش وکف مانند هستش وشب ها تب میکنه.وبیحال میفته.

پورت واین

باسلام پسر یکساله من با پورت واین تقریبا یک سوم در یک طرف صورت متولد شده فشار چشم یکبار گرفته شد که طبیعی بود و متخصص مغز و اعصاب هم چکاب کردند .به رنگ صورتی هست و 30 درصد نسبت به بدو تولد کمرنگ تر شده برای درمان با لیزر پی دی ال احتیاج به حداقل 10 بار که همراه با بیهوشی جنرال است ایا بیهوشی هرماه به مدت یکسال برای کودک عواقبی ندارد؟

کودک 17 ماهه

سلام ، پسرم 17 ماهشه وزن 11 کیلو مدتی اشتهاش کم شده و غذا خوب نمیخوره شربت یا ویتامین برای اشتها چی میتونم بدم تو این سن بهش؟ در حال حاضر روزی 2 سی سی سیدرال و یه سی سی مولتی ویتامین از اینا که خانه بهداشت میده میدم و یه ماهم هست نئوزینک ایرانی میدم روزی یه قاشق مرباخوری، بجای این مولتی و نئوزینک چی بدم که ضرر هم نداشته باشه؟ ممنون